PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فصل هفتم و هشتم کارآموز


 

لینک تالار مربوط به کارآموز

برای دانلود و اطلاعات در مورد این دو فصل

دانلود نسخه جاوا فصل یک تا شش

دانلود نسخه آندروید فصل یک تا شش

نظرات 20 + ارسال نظر
محمد مهدی جمعه 3 آذر 1391 ساعت 00:17

اولیش خودمم

برای اینکه همه ببینن باز تکرار می کنم
راستی دوستان از اولش یه اشتباه شده بود که علی اشتباهی با اسم مهمد مهدی تو پایونیر گروپ نظر داد بعد از اون تو پایونیر گروپ من علی بودم متی من اما اینجا من خودمم ممدمهدی ام از این به بعد همم تو پایونیر گروپ دیگه خودمونیم من مهدیم علی علیه!!!!!

یعنی هرچی تو ذهنتون درباره محمد مهدی و محمد علی فکر میکنین برعکس کنین .
الان من محمد علیه سابق و محمد مهدی اصلی ام



محمد علی جمعه 3 آذر 1391 ساعت 00:18 http://dragonhunters.blogsky.com/

نریمان: من یکم گیج شدم ولی تا حدودی فهمیدم

فاطمه جمعه 3 آذر 1391 ساعت 03:49

سلام بر همگی!!

اول از همه محمد مهدی من مطقا ابدا و به هیچ وجه هیچی از چیزی که نوشتی نفهمیدم!!!!!!

دوما و مهم!!!دست کاترینا و پایونیر عزیز دردنکنه!!مرسی از زحمت بی دریغ و پرتلاششون.میدونم چقدر سخته!

این ایامو به همتون تسلیت میگم و انشالله که دعا های همتون مورد قبول واقع بشه.ازتون بی نهایت متشکر میشم که برای مشکلم دعا کنید.

همگی موفق باشین

نریمان:سلام خوبید من هم درست حسابی نفهمیدم گویا که این دو نفر اسم هاشون با هم جا به جا شدده یعنی محمد مهدی محمد علی در واقع و محمد مهدی ثابق جدیدست دوم این که راست میگه کاترینا پایونیر یا کاتی و پایی ازتون همه ممنونیم دوما ما که فعلا تعطتیلیم و کاری نکردیم پس خواهش میکنم من هم از طرف بقیه که الان خوابن این ایام میگم رو به شما تسلیت میگم و دعای شما هم مستجاب شه و با این که نمیدونم مشکلتون چیه انشالله هر چه زود تر حل بشه

نریمان جمعه 3 آذر 1391 ساعت 08:58

سلام سلام سلام خوب من از الان دیگه در خدمتم خوب ژوپی میبینم که از بی نتی نمیمیری خوبه خیلی خوبه دیگهدسته همگی درد نکنه دیگه کاترینا اگه کمک خواستی واسه ویراستاری خودم هستم

ژوپیتر:

شاعر جمعه 3 آذر 1391 ساعت 10:23

پایونیر و کاترینای عزیز خسته نباشید خیلی خوشحال شدم براتون آرزویتندرستی و موفقیت دارم بینهایت دوستون دارم بیکران سپاس

ارش جمعه 3 آذر 1391 ساعت 10:36

با عرض تسلیت به خاطر ایام محرم و تشکر از شما به خاطر این فصل ها و ضمنا فصل بعدی خیلی جالبه

محمد علی جمعه 3 آذر 1391 ساعت 10:40 http://dragonhunters.blogsky.com/

سلام بچه ها تو فروم وبسایت ما امشب کیبورد داغ بامن داریم یادتون نره بیاید یا دتون بره خفتون می کنم تکرار میکنم:
سلام بر و بچ خوب امشب کیبورد داغ یادتون نره ها چون قراره ز خودم سوال بپرسین پس تا امشب مهیاباشید کاری ددارید زود انجام بدید که به کیبورد داغ برسید یادتون بره شخصا خفتون می کنم( البته متیهم میاد کمکم )
همتون رو دوست دارم

ژوپیتر:من که نرسیدم بیام شرمنده

محمد علی جمعه 3 آذر 1391 ساعت 12:38 http://dragonhunters.blogsky.com/

سلام بچه ها خوبین چطورید دم کاترینا گرم فصلارو خوندم بسی فیض بردم باباایول
کیبورد داغ یادتن نره ها راستی اولین مسابقه هم بین اراگون و دلتورا امشب ساعت هفت ا هشته
حال میکنی چقدر هوایخودمو داارم عین بولدوزر واسه خودم تبلیغ می کنم
من نمیدونم چرا کسی جواب نمیده
پس این دو نفر آنلاین دیگه کین که سکو اختیار کردن

نریمان:یکیش که منم

Pioneer جمعه 3 آذر 1391 ساعت 13:17

سلام به همگی
بینهایت از همه به خصوص از کاترینای عزیز تشکر می کنم که فصلا رو به هر طریقی رسوند تا بدقول نشیم. البته من پسوردم رو عوض کردم و دیگه هم روی کامپیوترم سیوش نکردم. آخه به نظرم خوب نیست که این اتفاق دوباره رخ بده، بهم حق می دین که؟ کاترینا جان امیدوارم ناراحت نشه و امیدوارم اون ایمیل تاییدیه برسه دستش و اسم کاربری خودش رو توی اون فروم داشته باشه.
منم این ایام رو تسلیت می گم و امیدوارم دعای همگی توی این روزای مقدس مستجاب بشه. آمین.

و در آخر از همگی عذرخواهی می کنم که کمی توی این پروژه تاخیر داریم و متاسفانه باید بگم که این اولشه. خودم دوست ندارم این وقفه ها پیش بیاد اما متاسفانه دیگه اون وقت قبل رو برای ترجمه در اختیار ندارم. تمام سعی ام اینه که وقفه ای رخ نده اما خب همیشه اون جوری که می خوام اوضاع بر وفق مراد و بر طبق برنامه ریزی های من پیش نمی ره. امیدوارم که همگی درک کنین که می دونم درک می کنین

برای همگی از خدای بزرگ سلامتی و موفقیت آرزو می کنم

ژوپیتر:ان شا الله که اوضاع بر وفق مراد پیش بره

Pioneer جمعه 3 آذر 1391 ساعت 13:46

نمی دونم چه مشکلی پیش اومده که من نمی تونم پست مربوط به کارآموز رو توی فروم باز کنم
میگه چنین پستی وجود نداره ؟!

ژوپیتر:مشکل برطرف شد یا اقدام کنم؟؟؟

Pioneer جمعه 3 آذر 1391 ساعت 16:21

سلام به همگی
لینک فصل نهم که همین حالا کاترینا جان ویراستاریش رو تموم کردن روی توم فروم قرار دادیم . هر دوی ما این فصل رو تقدیم می کنیم به دایموند عزیز که خیلی منتظر این فصل بود. امیدواریم که همگی از خوندنش لذت ببرین.

ژوپیتر:ممنون

شاعر جمعه 3 آذر 1391 ساعت 18:30

پایونیر و کاترینای عزیز بازهم سپاس گزارم برای همه آرزوی تندرستی و موفقیت دارم

محمد علی جمعه 3 آذر 1391 ساعت 18:45 http://dragonhunters.blogsky.com/

سلام بچه ها یه مسابقه هست تو انجمن ماکه :
وحالا!!!!!!
در اینجا شما قراره درباره تعیین برترین رمان جهان بحث کنید اینجا هیچ قانونی وجود نداره فقط بحث می کنید (فوش سخن کنایه دار طعنه و ..... به جز توهین به شخص تنها توهین به کتاب ونویسنده ) مجاز است منتظر بحث های سوز ناک شما هستیم

روش کار : هر هفته دو تا کتاب معلوم مبکنیم شما میاید پاسخ میدید که طرفدارار کدومید با دلیل . هرچند تا هم که خواستید میتونید بگید . بعد برنده اون کتابا با یه کتاب دیگه مقایسه میشه.

who is the winner

منتظر حضور گرمتان هستیم
چـــــــــــــه کـــــــــــــــــســــــــــــــــــــــــی بـــــــــــــــــــــــــــــــــرنــــــــــــــــــــــــــــــده اســـــــــــــــــــــــت

اینم لینکش امشب ساعت هفت و نیم مسابقه اول بین دلتورا و اراگون هستش کم کم از کتابابای ضعیف می خوایم به کتابای قوی برسیم:
http://dragonhunters.rozblog.com/Forum/Catgory/19/Post/23

محمد علی جمعه 3 آذر 1391 ساعت 19:11 http://dragonhunters.blogsky.com/

بچه ها ببخشید پروژ فعلا کنسل شد

محمد علی جمعه 3 آذر 1391 ساعت 19:15 http://dragonhunters.blogsky.com/

منظورم اینه که بهیه وقت دیگه موکول شد فعلا می خوایم عضو گیری کنیم

ژوپیتر:عجب!!!!!!!پروژه ی دزد جادو رو میگی دیه نه؟؟؟؟؟

نریمان ، فاطمه ، چرا گیج می زنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونی که قبلا محمد علی بوده در اصل محمد مهدیه
و اونی که قبلا محمد مهدی بوده محمد علیه !!!!!!!!!!!!!!!!

یعنی الان من محمد مهدی جدیدم (محمد علی سابق )

نریمان:حال نیشد نگین
ژوپیتر:من که بازم نفهمیدم یعنی تو از اسم محمد علی سو استفاده میکردی؟؟؟

servios snip شنبه 4 آذر 1391 ساعت 02:14

خدایا ینی دعا های ایام محرم جواب داد اخ
اخ جون منتظر بقیه داعا ها هم هستیم که یعنی
.
.
.
فصلای بعد
ممنون واقعا مثل همیشه عالی

ژوپیتر:ان شاء الله که بقیه دعاهات هم مستجاب بشه

ایم فروم کار آموز رنجر رو کی قفل کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس کـــــــــــــــــــش

ژوپیتر:منظورن پروژه های ترجمه اس؟؟؟اونو فقط چهار نفر میتونن دست کاری کنن:pioneer ، فاطمه،امید و من

دوقلوها یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 10:35

فقط میگیم:
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــول!!!
دمت گرم پایونیر!وقفه ها مهم نیست.همین که ترجمه میکنی ارزش داره!

ژوپیتر:سلام بر نوه های گلم!!!

Siavash یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 15:30

کارتون حرف نداره ایول

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.