PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

کارآموز رنجر 4 - نهــــایی!!!!

بالاخره ترجمه ی کتاب کارآموز رنجر 4 قطعی شد!!!!!!

ترجمش توسط پایونیر خودمونه!!!!(البته ناگفته نمونه که با اغفال ها و زحمت های شبانه روزی کاترینا!!!)

به زودی کار ترجمه ی این کتاب شروع میشه و اینجا و یا در تالار قرار می گیره.

دیگه الآن باید ببینیم طرفداران این کتاب این قسمت رو چی کار می کنند دیگه!!!!!بالاخره کتابی که می خواستین داره ترجمه میشه.

پس تا بعدا و خبر های بهتر!!

نظرات 74 + ارسال نظر
شاعر جمعه 28 مهر 1391 ساعت 13:25

یک دنیا سپاس هم کمه کاترینای عزیز صدتا که چیزی نیست ازطرف من بیلیون بیلیون سپاس یک منظومه شمسی یک راه شیری سپاس گزارم هم ازکاترینا هم از Pioneer عزیز مه از بچه های خوب گروه Pioneer خیلی دوستون دارم برای همه آرزوی تندرستی و موفقیت دارم

پیگیر سایت از زمان پرسی جمعه 28 مهر 1391 ساعت 15:06

بسیار سپاس.
دیگه داشت کم کم فاصله بین دوجلد خیلی زیاد میشد. حتی می خواستم برم کتاب اصلی بخونم ولی یکم سنگین بود
حالا باز هم تصمیم دارید یک جا بزارید یا فصل به فصل؟

diamound جمعه 28 مهر 1391 ساعت 16:30

وااااااااااااااااااااااااااااای چه خبر خوشحال کننده وشوک برانگیزی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از خوشحالی آمپر قلبم زده بالا!!!!!!!!!!!!وای پایونییر ,کاتریناچرا الان پیشم نیستید??????چطور میتونم این لطف بزرگتو نوجبران کنم????البته هرکاری هم بکنم هیچکدوم از کارایی که واسمون کردینو.نمیشه جبران کرد

دوقلو ها جمعه 28 مهر 1391 ساعت 16:38









ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون!!
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون!!
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون!!
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون!!
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون!!
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون!!
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون!!
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون!!
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون!!

دوقلو ها جمعه 28 مهر 1391 ساعت 16:39

کاترینا دمت گرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ruby جمعه 28 مهر 1391 ساعت 16:44 http://nirvana32.blogfa.com

دوستان,صمیمانه متشکرم

AM!R جمعه 28 مهر 1391 ساعت 17:01

خبر بسیار خوبی بود.
من همیشه ارزو میکردم پایونیر بجای ترجمه کتابای مختلف کاراموزو تموم میکرد و تمومش میکرد

محمد مهدی جمعه 28 مهر 1391 ساعت 17:23 http://dragonhunters.mihanblog.com

وایییییییییییییییییییییییییییی چقدر دیر اومدم

از کاترینا تشکر می کنم

محمد مهدی جمعه 28 مهر 1391 ساعت 17:24 http://dragonhunters.mihanblog.com

دوباره هم ممنون

محمد مهدی جمعه 28 مهر 1391 ساعت 17:25 http://dragonhunters.mihanblog.com

بابا دم همتون گرم به خصوص کاترینا

محمد مهدی جمعه 28 مهر 1391 ساعت 17:26 http://dragonhunters.mihanblog.com

از زحمات بیکرانتون برای اغفال پایونیر مشکریم

محمد مهدی جمعه 28 مهر 1391 ساعت 17:28 http://dragonhunters.mihanblog.com

تشکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوب دیگه من به سهم خودم تشکر کردم کارتون که تموم شد برام ایمیل کنید لینکو

m_heydari@gmail.com

دوقلو ها جمعه 28 مهر 1391 ساعت 19:21

ا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قبول نیست!!!اگه کتابو میخواین یه هفته وقت دارید برا تشکر!!از صدتا بزنه بالا ها!!

دوقلو ها جمعه 28 مهر 1391 ساعت 19:22

این بار فصل به فصل آپ کنید که دلمون پکیده!!

Pioneer جمعه 28 مهر 1391 ساعت 20:24

سلام به همگی
می بینم که خبرش رو کاترینا جان گفتن. پس دیگه چیزی برای گفتن نمی مونه جز این که چند تا چیز رو باید روشن کنم:
اول این که این اصلاً به معنی این نیست که من برمی گردم تا ترجمه رو ادامه بدم. کاترینا جان و چند تا از دوستان که این بالا می تونید ببینین که خیلی به من لطف دارن باعث شدن که این تصمیم رو بگیرم. تصمیمی برای این که ماجراهای ویل رو حداقل تا جایی برسونم که داستان در انتهای کتاب به نحوی تموم بشه. این کتاب در مجموعه ی کارآموز همچین حالتی داره و در انتهای کتاب تقریباً یه سری ماجراها حداقل مشخص می شن.
دوم در مورد برنامه ی ترجمه: والا من خیلی وقت ندارم. حداقل تا اویل بهمن سرم به شدت شلوغه و دارم برای امتحانی هم آماده می شم. اما فکرام رو کردم دیدم می تونم توی وقتای پرتم این کار روانجام بدم و مشکلی توی انجام کار نیست. با نریمان که صحبت کردم مشکلی در روند ترجمه هم نداریم چون کسی برنامه ی خاصی برای کتاب نریخته. سعی می کنم تا دو هفته ی آینده پروژه استارت بخوره و البته چون وقت هماهنگی با ویراستار هم ندارم کاترینا جان که دست به آشپزیشون خوبه قبول کردن که از این آش میل کنن و ویراستاری کار رو به عهده گرفتن.
در مورد مکان ارائه هم باید بگم وقتی که پرسی 3 رو بستم هرگز تصمیم نداشتم و ندارم که اون وبلاگ رو فعال نگه دارم. اون وبلاگ وبلاگی بوده که کار و هدفش مشخص بوده و کارش تموم شده. این که می بینین اون وبلاگ همچنان فعاله به خاطر اینه که کاترینا جان موسس اون وبلاگ بودن و من این رو به عهده ی ایشون گذاشتم تا تصمیم بگیرن چه وقت اون وبلاگ رو حذف کنن. من کتاب رو از همین جا ارائه می کنم. وبلاگی که گروه دوست داشتنی پایونیر به پا کردن و ثابت کردن که اراده ای قوی دارن و اون قدر دوست داشتنی ان که همیشه اولین جایی که توی نت سر می زنم همین جاست. احتمالاً دو هفته ای در دسترس نیستم اما اگه فصلی حاضر شد می سپرم دست کاترینا که با امید و گروهشون هماهنگ کنن و مثل قبل فصلا همین که آماده شد توی وبلاگ قرار بگیره.

در مورد نظرات : به خاطر این که این کار هم به صورت تقدیمی انجام میشه هرگز انتظاری ندارم ولی دوست دارم از تمامی کسایی که سعی می کنن تا فرهنگ کتابخوونی رشد داشته باشه و توی نت هم جایگاهی داشته باشه تشکر بشه.
برای همین وظیفه ی خودم می دونم که از کاترینا و نریمان تشکر کنم که سعی خودشون رو کردن تا این کتاب ترجمه بشه.
از شاعر ، دوقلوها، دیاموند ، محمد مهدی عزیز تشکر می کنم که نظراتشون توی بخش قبل خیلی توی گرفتن این تصمیم تاثیر گذار بود.
از روبی و امیر و پیگیر سایت از زمان پرسی هم تشکر می کنم که قدر زحماتی که کشیده میشه رو می دونن و همیشه در این بخش در کنار عوامل هستن تا دلگرمی بدن و در پیمودن مسیر در کنار ما باشن.

موفق و پیروز و سلامت باشین.

نریمان:کاترینا خانوم نمیخواد زحمت بکشه مگه من اینجا هویجم خودم ویراست میکنم بعدشم که مخواهش میکنم پاینیر ولی این سعیم به درد خودم میخوره و ممنونم که داری بهم کمک میکنی ولی اگه برات زحمت نیست و دوست نداری که حتما کاترنا ویراتاری کنه بزار من این کتاب رو ویراست کنم حد اقل یه بدهیم به این بچه ها جبران شده باشه باز هم ازت ممونم

OMID جمعه 28 مهر 1391 ساعت 20:41

خواهش می کنم پایونیر و هممنون منتظر فصل هاییم و ولی باز خودت رو معتاد ترجمه نکن و به کارهای شخصیت هم برس!!

پ.ن:فکر کنم منظورت از روبی همون ژوپی باشه دیگه؟؟؟

Pioneer جمعه 28 مهر 1391 ساعت 20:45

امید عزیز معتاد به کتاب بودن و ترجمه اون که امکان نداره!
من می خواستم از ژوپیتر عزیز و شما هم تشکر کنم دیدم حالا می گن هی دارن از عوامل وبلاگشون تشکر می کنن گذاشتم اون آخر قضیه که یه تشکر مفصل از تمامی گروه شما انجام بدم. امیدوارم که شما و ایشون من رو ببخشید.

Dark Lord جمعه 28 مهر 1391 ساعت 21:32

خر کیف شدم

دوقلو ها جمعه 28 مهر 1391 ساعت 21:33

پایونیر هی نگو به معنی برگشتنت نیست.یهو دیدی آش های بیشتری هم پختیم برات
فصلا رو که وقتی تو باشی مطمئنا" با زمانبندی خوب ارائه میشه.
منتظریم.

پ.ن:ژوپیتر چرا نمیاد ؟؟؟ منتظرشیم.

شاعر شنبه 29 مهر 1391 ساعت 10:56

Pioneer عزیز خیلی لطف داری امیدوارم توی زندگی موفق و تندرست باشی از کاترینای عزیزهم بخاطر اغفالهای خوبش که امیدوارم ادامه دار باشه هزار تا منظومه شمسی و هزارتا راه شیری سپاسگزارم و از همه بچه هایی که گروه Pioneer حمایت میکنن هم سپاسگزارم بچه ها خیلی دوستون دارم امیدوارم تندرست و موفق باشید

کاترینا شنبه 29 مهر 1391 ساعت 15:26

سلام سلام سلام
پس کو اون صد تا نظر تشکر برای زحمت های شبانه روزی من؟ خیلی بی معرفتین! حالا فک کردین قصر در رفتین. نه خیر! ویراستاری کار رو من انجام می دم و باید بگم ویراستار رئیس پروژه محسوب میشه.
شاعر جون منم خیلی دوستت دارم. خیلی زیاد. ای کاش همه از خودت یاد می گرفتن.
دو قلوها و محمد مهدی دستتون درد نکنه که فرهنگ تشکر از اغفال گران فرهنگی رو زنده نگه داشتین! اما محمد مهدی خواب لینک کلی ببینی اگه با پنج تا تشکر لینک کلی بهت بدم. حداقل برای لینک کلی هزارتا تشکر اینجوری باید ازم بشه!

نریمان:ا نخیرم مگه من این جا هویجم شما نمیخواد تنهایی زحمت بکشی دو تیی با هم ویراست میکنیم

محمد مهدی شنبه 29 مهر 1391 ساعت 16:28 http://dragonhunters.mihanblog.com

با تشکر از پایونیر خخیلی ممنونم که فصل فصل می زارید
نگران نباشید خودم تافردا نظرات رو به صد تا میرسونم باتشکر از کاترینا

محمد مهدی شنبه 29 مهر 1391 ساعت 16:33 http://dragonhunters.mihanblog.com

راستی منظور پایونر از این جمله(کاترینا جان و چند تا از دوستان که این بالا می تونید ببینین که خیلی به من لطف دارن باعث شدن که این تصمیم رو بگیرم. تصمیمی برای این که ماجراهای ویل رو حداقل تا جایی برسونم که داستان در انتهای کتاب به نحوی تموم بشه. این کتاب در مجموعه ی کارآموز همچین حالتی داره و در انتهای کتاب تقریباً یه سری ماجراها حداقل مشخص می شن. ) چیه؟
اگه کسی میدونه بگه!
یعنی جلد 5 قرار نیست ترجمه شه؟

soha شنبه 29 مهر 1391 ساعت 16:56

وااااااای! دم همتون داااااغ!

ارزو شنبه 29 مهر 1391 ساعت 18:30

مرسی مرسی و باز مرسی واقعا از کاترینا و پایونییر و هر کس دیگه ای که اغفالش کردممنونم

شاعر شنبه 29 مهر 1391 ساعت 18:31

و من از طرف اونهایی که تشکر نکردن از کاترینا بازهم یک دنیا زندگی که بزرگتر هر کهکشان و راه شیری هست سپاسگزارم
بچه ها خیلی دوستون دارم برای همه آرزوی تندرستی و موفقیت دارم

محمد مهدی شنبه 29 مهر 1391 ساعت 18:37 http://dragonhunters.mihanblog.com

بچه ها دوباره ممنونم
بین خودمون بمونه این جمله یعنی چی
take the morning off
اهم ههم....اههم !!!!!

diamound شنبه 29 مهر 1391 ساعت 21:52

محمد مهدی فکر کنم معنی این جمله صبح خاموش باشه
راستی یه سوال داشتم فکر کنم پایونییر یا کاتی جون جواب سوالو بدونن
تو این جلدی که میخواین بترجمین هلت میتونه ویلو پیدا کنه یا این ماجرا به جلد بعدی کشیده میشه????

diamound شنبه 29 مهر 1391 ساعت 21:57

جواب این سوال واسم خیلی مهمه خیلی ذوق دارم تا اون تیکه از داستانو بخونم

diamound شنبه 29 مهر 1391 ساعت 22:00

از نازی خبر ندارین?????????!!!

Armita شنبه 29 مهر 1391 ساعت 23:13

shoma beshinin aval the son of neptune ro tarjome konin chon khabari az navarog nist

پرانتز یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 00:06

سلام
خدمت دوستان عزیز سلام عرض می کنم.چطوری؟ چه خبر خوبی. بایدم تشکر کرد.سایتی وجود داره که این کتاب را ترجمه کنه... معلومه که نه. فقط Pioneer و دوستانش هستند که این داستان را معرفی و ترجمه کردند. ولی خداییش Pioneer من از اول می دونستم ترجمه را دوباره شروع می کنی. یکی از دوستان بنده مسئول پروژه ترجمه یکی از سایتاست که اسمش را نمیارم شاید تبلیغات باشه اونم سعی کرد ترجمه نکنه اما خوب این ترجمه کردن یک جورایی اعتیاد آوره.خود من که فقط 4 فصل قهرمان گمشده را ترجمه کردم اگر سرم شلوغ نبود بازم برای ترجمه داوطلب می شدم. البته ترجمه با تشکراش معنا پیدا می کنه.پس بچه ها Pioneer و تیمش را حسابی تشویق کنید انرژی بگیرن.
Armita نمی تونن پسر نپتون را ترجمه کنن.بیچاره ها لینک ویرایش شده داستان را از یک سایت دیگه تو سایتشون گذاشتن مکافات کشیدن.
خوب ما منتظریم ببینیم این اغفال کاترینا تا کجا پیش می ره شاید بتونه از اینم فراتر بره.اما برای این که تا اینجا هم ماجرا را رسوند باید حسابی تشویقش بکنیم.حیف صورتکای اینجا تشویق نداره . می خواستم 100 تا براش بذارم.

negar یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 08:18

سلام
حتی خبر ترجمه اش هم خوشحال کننده است.
امیدوارم طی یک برنامه زمانبندی خوب فصول ارائه بشه.
راستی اگر کسی متن اصلی رو هم داره ممنون میشم آدرسش را بده.
تشکر
تشکر
تشکر

گانتز یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 11:14

تنها می توانم بگویم دمت گرم.

diamound یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 18:13

کسی نیست جوابمو بده??????

سینا دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 09:33

سلام
سلام
خیلی خیلی دستتون درد نکنه
یه مدت پیش کتاب کارآموز رو از وبلاگتون دانلود کردم و خوندمش
خیلی ازش خوشم اومد

خب باید از همه به خصوص کاترینا که پایونر رو اغفال کردن و پایونر که ترجمه رو به عهده گرفتند تشکر کنم.

Dark Lord دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 16:10

بزن کف قشنگه رو به افتخار هرچی اغفال گر اغفال شده اس
البته من خودم زیر پوستی همه این کارارو برنامه ریزی کرده بودم.

آدینه دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 23:03

یک دنیا تشکر
غیر از تشکر و فدردانی فقط می تونم دعا کنم همیشه خوشحال باشید همون طور که ما رو خوشحال می کنید

محمد مهدی سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 16:14 http://dragonhunters.mihanblog.com

سلام بازم ممنون
راستی take the morning of یعنی برای صبح مرخصی بگیر

نگار سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 17:16

وایییییییییییییییییی پایونیر!!!!!!!
عاشقتم!
از پایونیر و اغفال کنندگان محترم و مخصوصا کاترینا و نریمان جان تشکر می کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+ میگم یکی نمی خواد این فصلای سی و نه سرنخ رو بفرسته برای من؟ من تا پونزده آبان وقت ترجمه دارما!

اصلن چه فصلی رو ترجمه کنم؟
+ من ایمیلم باز نمیشه ایمیل فاطمه جان رو بخونم... اگه اینجا مطرح کردم واقعا ببخشید...

+ میگم شما که پایونیر رو مجبور کردین 4 رو ترجمه کنه... یه فصل از پنج رو هم بهش بدین که مجبور بشه تا آخر هفت بره :دی
+ ولی بی شوخی... ما که هر چقدر شما بگی منتظر می مونیم... اول به کار هاتون برسین ...

بازم یه دنیااااااااااااااااا ممنون.

selena سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 21:43 http://atash2012.persianblog.ir

من کاراموزو نخوندم
بخونمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرمین چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 01:50

ای بابا را همه تو کف این کار آموزن و هیشکی هم به رونده نیمه خدا توجه نمی کنه بابا یه نگاهی به دور و ورت بنداز اون از ناواروگ که به کانادا متواری شدن اون از وقایع نگاری که هی برنامه ای ندرن اون از افسانه ها که یه ماه گذشته وفقط یه فصل از خاطرات نیمه‌خدایان رو دادن و تازه شریک جرم ناواروگ هم هستن این هم از شما که یه فصل رو این قدر طولش میدین و بعدش هم روه جدید کلید می زنید و دیگه یادتون میره قول و قرارامون رو قرارمون یادت نره
امید ...
امید ...
کجایی...?
مگه دستم بهت نرسه .

فاطمه چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 03:04

نگار جان فصول هفده و هیجده همین جلد چهارم رو شما فعلا ترجمه کن.

امید فصل 16 چی شد تکلیفش؟؟؟

دارک لرد فصل 12 رو نمی خوای بهم بدی؟؟؟

صبا چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 16:57

وااااااااااای ممنون میدونین چقد منتظرش بودم و هستم

OMID چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 18:56

آرمین به خدا من بی تقصیرم!!!! همه ی داستان ها دستمه ولی خ به جز یک داستان اصلی که قرار بود نگار ترجمه کنه و هنوز نفرستاده!!!!!!!!! شاید یادش رفته و اگه الآن این نظر رو می بینه ممنون میشم که ترجمه کنه . ولی به خاطر این که خیلی طول کشید، شاید چند تا داستان فرعی هم زود تر گذاشتم تا داستان آخر دستم برسه.
باز هم ببخشید!!!!!!!!!

محمد مهدی چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 21:12 http://dragonhunters.mihanblog.com

میدونید وبلاگ ما میحواد کتاب ترجمه کنه
نمیشه یه کتاب به ما پیشنهاد بدید

نگار چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 22:54

هفده و هجده... باشه حتما.
اون داستانو که فرستادم... خیلی وقت پیش فرستادم به ایمیلتون...
الانم اگه ایمیلم باز بشه می فرستم...

دوقلو ها پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 06:53

اهم...اهم...
ژوپی جان!کجایی دادا؟؟؟

OMID پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 08:31

نگار،یک بار دیگه کل ایمیلم رو از اول تا آخر چک کردم و اون داستان برام فرستاده نشده بود.فقط همون ایمیلی که برای 3 فصلی که 39 سرنخ داشتی رو برام فرستاده بودی و توش هم گفته بودی که اون داستان رو تا 2 یا 3 روز دیگه برام دوباره می فرستی چون الآن تو کافی نتی!

شاعر پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 10:22

یک دنیا پر از عشق سپاس گزارم از کاترینای عزیز راستی چند وقتی میشه ژوپیتر نیست بقول دوقلوهای عزیز { هر کی مدیر شد دیگه سالی ماهی یه بار سر میزنه،تو هم این طوری نشیا!!!!!! }انگار این مدیریت کار دست ژوپیتر داده و همش جلسه داره اونهم پشت خط های بسته خیلی دوستون دارم برای همه آرزوی تندرستی و موفقیت میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.