PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

تــــالــــــــــار گفتـــــــــمان

سلام خدمت همه ی دوستان و امیدوارم که از شدت شیرینی درسها مرض قند نگرقته باشید!


2 نکــــــتـــــــــه:


نکـــــــته ی 1 :


تالار گفتمان جدیدی زدم بسی عـــــالی!!!!! چیز های مختلفی اونجاست که فقط به پروژه ی ترجمه ی ما محدود نمیشه.من جمله کتاب های خارجی و ایرانی و ... و من جمله کتاب شمشیر سرنوشت که Diamound در خواست کرده بود . شما می تونید برید توی تالار گفتمان جدید و فعالیت کنید.

آدرس تالار جدید:

http://pioneer-group.rozblog.com/Forum


نکته ی 2 :


قرار بود که وقتی که کار تالار کاملا تموم نشده ، از اون تالار پرده برداری نکنیم ولی به دلیل مشکلات شخصی و دسترسی خیلی خیلی خیلی خیلی کم کم کم کم من از فردا یا پس فردا به اینترنت،چند روزی زودتر از موعد از تالارمان پرده برداری می کنیم!!!!امیدوارم که با همکاری شما در اونجا و عضو شدنتون ، اونجا هم بترکونید و مطالب زیادی توش بذارید.

می تونید اونجا هم کتاب ها تون رو ، طبق دسته بندی که شده ، در خواست کنید.

مثلا یکی کتاب هری پاتر رو میخواد.میره تو قسمت کتاب های خارجی و ترجمه شده ، اونجا می گه که همچین کتابی رو می خوام.

نظرات 39 + ارسال نظر
JuPiTeR شنبه 22 مهر 1391 ساعت 16:20

امید غافلگیری زود تر از موعود؟؟؟

JuPiTeR شنبه 22 مهر 1391 ساعت 16:45

راستی منم اون وبی رو که شمشیر سرنوشت رو توش پیدا کردی رو دیدم ولی چون توضیحی چیزی نداشت ولش کردم!!!

فاطمه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 19:51

سلام

ژوپی اون کیبرد داغ ها رو می تونی منتقل کنی اونجا؟؟؟؟

دستتون هم درد نکنه.
امید إیمیلتو چک کن.

OMID شنبه 22 مهر 1391 ساعت 20:09

فاطمه قبل از اینکه بگی ، داشتم منتقل می کردم و بقیه رو تو بذار .
یادم رفت تو رو مدیر کل کنم . الآن می کنم.
بعدا چک می کنم.الآن باید برم.

OMID شنبه 22 مهر 1391 ساعت 20:10

وقت مدیر کل کردن هم ندارم و باید برم!!!
بای تا فردا!!

JuPiTeR شنبه 22 مهر 1391 ساعت 20:56

من وقت نمیکنم منتقل کنم امید یه چندتایی رو منتقل کرد!!

راستی فاطمه تو تالار عضو شدی؟؟؟نام کاربریت رو بگو تا مدیر کلت کنم!!

JuPiTeR شنبه 22 مهر 1391 ساعت 20:59

خبر به همه::برین تالار که pioneer عضوه و الآن آنه!!!

تا دلتون میخواد بعد عضو شدن بهش پیام خصوصی بدین!!!

فاطمه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:36

ژوپی این قاطی کرده چرا؟؟؟؟؟؟؟پسورد رو قبول نمی کنه می تونی اون شناسه رو از عضویت سایت حذفش کنی من دوباره عضو شم؟؟؟؟؟؟

JuPiTeR شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:52

مال منم یبار همینجوری شد )الآن من دو روزه عضوم(
بزن رمز عبور رو فراموش کردم
اطلاعات رو که وارد کردی یه ایمیل بهت میاد
تاییدش که کردی
یه ایمیل دیه میاد حاوی رمز عبور جدید!!!
اگه ج نداد بگو تا حذفت کنم!!!

فاطمه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:08

کار نمیکنه.حذف کن دوباره عضو میشم.

diamound شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:19

شما نمیدونین پایونیر چه وقت onمیشه??

ژوپیتر:نه متاسفانه!!

JuPiTeR شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:24

فاطمه من فهمیدم مشکلت چی بود!!!
ردیفش کردم!!!!

فاطمه یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 00:26

ژوپی جان همچنان کار نمیکنه.شرمنده بیا حذفش کن راحت تره.

ژوپیتر:حذف کردم

diamound یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 14:29

چون شما بیشتر از من اینجا یا تالار سر میزنید پس احتمال اینکه متوجه بشید پایونییر on شده بیشتره پس هر وقت این موقعیت پبش اومد شما از طرف من این. درخواستمو بهش بگین ,بهش بگین اگه میتونه اون قسمتی که هلت و ویل بعد از مدت ها همدیگرو میبینن هم ترجمه کنه من یه کامنت تو یکی از پست های این وب برای پایونییر گذاشتم اما مثل اینکه اونو ندیده

ژوپیتر:خب بهش پ.خ بده!!!

محمد مهدی یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 15:24 http://dragonhunters.mihanblog.com

diamound موافقم اصلا میگم فصل اول رو بزارید بقیه رو یه دفعه بگید ترجمهPIONEER یه چیز دیگه بود
خیلی وقته چیزی مثل اون نخوندم
تازه اینطوری دل ملت بیشتر آب میشه

اینو به شما میگم چقدر ظالمید
چرا ما رو انقدر زجر میدید
راستی کی این مطلب آخریه رو داده از حرفش خوشم اومد:
سلام خدمت همه ی دوستان و امیدوارم که از شدت شیرینی درسها مرض قند نگرقته باشید!


از این به بعد هرکی پست داد لطفا اسمش رو هم بنویسه

ژوپیتر:خب من تو کار بزرگترا)pioneer(دخالت نمیکن
جریان این مرض قنده چیه؟؟؟؟

دوقلوها یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 17:29

دیاموند جان .اون بالاش نوشته.کنار نظرات.

ژوپیتر:منکه نفهمیدم منظورتون رو

دوقلوها یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 17:35

منظورمون محمد مهدی بود.

ژوپیتر:آهان منظورتون مرض قنده است!!!؟؟؟

دوقلوها یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 19:37

نه!اسم نویسنده!!!

Pioneer یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 19:58

سلام به همگی
دیاموند عزیز خدا رو شکر کارآموز 4 داره ترجمه میشه و مشکلی ایشالا توی روند ترجمه ی اون پیش نمی آد. تا اون موقع هم من سعی می کنم با داستانهای کوتاه کارآموز در خدمتتون باشم تا دلتون برای هلت و ویل و گیلن و هوئراس و اونلین و... تنگ نشه!
محمد مهدی عزیز نظر لطف شما نسبت به ترجمه ی من هست اما اون ترجمه ها پشتوانه ی محکمی مثل طرفدارای خوبی مثل شما داشت. امیدوارم به همون خوبی هم از گروه کارآموز 4 حمایت کنین
ژوپیتر عزیز ما کجا و بزرگترا کجا؟! اما شما هم به این نریمان بگو بیاد یه خبری به این بچه ها بده دیگه! من احتمالاً تا آخر هفته نیستم اما سعی می کنم برنامه ی ترجمه ی اون داستان رو بریزم و هر چه سریعتر برسونمشون! ( البته اگه کار و مشغله هاش بزاره!)

سلام پایونیر جان خوبی راست به مشورتتت نیاز دارم هر وقت این رو دیدی ان شو

JuPiTeR یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 20:37

ج.pioneer:سلام بر مترجم عزیزم!!
عالیه!!!)که ترجمه میکنی(
نریمان هم فعلا ازش خبری نی!!!
اگه بیاد فکر کنم آخر هفته میاد!!!
تا جایی که من میدونم هم تا یجاهایی جلد چهار ترجمه شده
و اینکه نریمان اون فصل هارو به من نمیده)تقصیر این آرشیا خانه(

زهرا یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 21:10

سلام بر پایونیر گرامی‏!‏
این کارو مشغله ها چه حقی دارن که تمام وقت این مترجم خوبو میگیرن؟‏!‏
نمیدونی هر دفعه چه ذوقی میکنیم اسمت رو میبینیم. امیر یه اشتباهی کرد که از مدرسه قبول کرد یه مقاله دو صفحه ای رو ترجمه کنه.حالا دم به دقیقه میگه: پایونیر چجوری از این زبون بوققققق میفهمه؟‏!‏ چجوری ترجمه میکنه؟‏!‏ یا علیییییییی‏!‏

Pioneer یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 21:23

سلام به همگی
ژوپیتر عزیز در جریان دلایل ارشیای عزیز هستم و به نظرم منطقی هستن. ایشالا من با نریمان آخر هفته صحبت می کنم ببینم کجای کارن
زهرا خانم عزیز سلام مخصوص
والا مشغله ها هم یه وقتی می گفتن این ترجمه ها چه حقی دارن تمام وقتت رو گرفتن! منم بهشون محل نمی دادم تا این که اونا دست به شورش زدن و الان هم به قولی فرصت سر خاروندن رو هم ازم گرفتن! ایشالا از دستشون به زودی زودی راحت می شم.
به امیر مهدی عزیز سلام برسون و بگو بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق تومن ... نه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق دلار می گیرم براش ترجمه می کنم. اونوقت ببین چه طوری به جون اون متن می افته و ترجمه اش می کنه ( این قصه ای بوده که برای خودم رخ داده!)

JuPiTeR یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 21:51

وای بووووووووووووووووووووووووووووووق دلار؟!؟!؟!؟؟؟!؟!؟!؟؟!؟؟!؟!؟؟؟؟!؟

به این مشغله ها هم بگو اگه ولت نکن بچه ها شورش میکنن میفتن بجونشونا!!!!!
پ.ن:راستیpioneer تو هم هر دیقه ژوپیتر عزیز ژوپیتر عزیز نکن!!!یا بگو امیر یا بگو ژوپی)اسم اختراعی سلی(

زهرا یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 21:55

من لوسینی ام بده این مشاغلو ترور کنم حرف اضافه نزنن‏!‏ این یک و نیم سالی که ترجمه میکردی عالی بود‏!‏عالیییی‏!‏ ایشالله دوباره بیای تا وبال گردنت بشیم.
امیر از طبقه بالا فریاد میزنه: بگو به تومن حساب کنه کنار میام‏!‏ این متن خییییییییییییییییییلیییییییییی بوووووووووووووقه‏!‏

JuPiTeR یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 22:04

راستی pioneer هر وقت بچه ها جمع شدن باید بشینی پای کیبرد داغ!!!!!!!
از زیرش هم نمیتونی در بری!!!!!!)شکلک شیطان(
بعدش هم نوبت کاترینا میشه!!!!
اونم از زیرش نمیتونه در بره!!!!«حتما بش بگو»)شکلک شیطان)
فقط این ژانوسی ها بیان حله

JuPiTeR یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 22:07

زهرا به امیر بگو:بده همون که 25پسرنپتون رو از وبش گرفتیم)اسم نمیبرم(ترجمه کنه

JuPiTeR یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 22:13

اوه جریان مرض قند رو تازه گرفتم!!!
من به متن پست دقت نکرده بودم!!
اون خو امید نوشته!!!!
بالای پست هم دقیقا به این صورت هست:
نویسنده : MORTEZA-OMIDVAR
نیازی به نوشت اسم دیه نیست که!!!!!!!!!!!!!!!

یه کسی دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 18:00

سلام آقا امید اگه میشه آرتمیس فاول 7 رو بذارید هرچی گشتم گیرش نیاوردم
thanks

ژوپیتر:ترجمه شده اش تو نت نیست اگه زبان اصلی رو میخوای امید قبلا تو تالار قبلی گذاشته بود!
اینم لینکش:
http://justme.i2p.to/books/artemis_fowl/artemis_fowl-eoin_colfer%28pdf%29/artemis_fowl_07-the_atlantis_complex.pdf

selena دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 22:08 http://atash2012.persianblog.ir

ژوپیتر:راستیpioneer تو هم هر دیقه ژوپیتر عزیز ژوپیتر عزیز نکن!!!یا بگو امیر یا بگو ژوپی)اسم اختراعی سلی(
من:میتونین هم با دو حرف آخر صداش کنین
«ژوپی جان» خوبه؟ یا «ژوپی عزیزم»؟
پ.ن:راستی با این سرعتی که داری؛
ژوپیتر----»ژوپی
ژوپی----»ژو
تبدیل میشه

selena دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 22:17 http://atash2012.persianblog.ir

داداش شیلتره............

ژوپیتر:چی شیلتره؟؟؟

JuPiTeR دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 23:56

اوه اوه اوه ببین کی اومده!!!!!
نا)میگن بوی نا میده منظورم همون بوءه ست)اومده!!
چه خبر از این طرفا!؟!؟!؟!؟
خوبی عزیزم؟؟؟
تو هرچی خواستی صدام کن

نریمان سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 14:08

سلام سلام سلام چه خبرتونه شما ها اومدم مخم پکید میبینم پایونیر هم دوباره فعال شده خدا رو شکر من داره مخم میترکه پایونیر به مشورتت نیاز دارم هر وقت این رو دیدی بیا یاهو خب ژوپی امید میبینم که حسابی ترکوندین ترفدار های کار اموز فکر کنم اگه دستتون به من و ارشیا برسه خفمون میکنین خوب من به زودی با چند تا رمان قشنگ بر میگردم

ژوپیتر:به به بالاخره پیدات شد؟؟
pioneerهم کارت داشت!!!
من که دستم برسه خفت میکنم!!!
منتظر رمان هم هستم!!!رمان جدید ندارم!!

دوست سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 14:25

ایده ی تالار گفتمان و درخواست کتاب بینهایت عالیه ؛ کاش زودتر این امکانات پیش می اومد نه حالا که من وقت خوندن کتاب ندارم. با این حال بینهایت ممنون برای کار بینهایت عالیتون!!!!!

ژوپیتر:تالار گفتمان که داشتیم ما فقط چون اونجا یکم امکاناتش پایین بود نقل مکان کردیم
درخواست کتاب وهم تو تالار قبلی بود!!!
خواهش میکنم

محمد مهدی سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 15:06 http://dragonhunters.mihanblog.com

اوه اوه چقدر دیر اومدم دیشب حسابی درس داشتم
تو مطلب غزیه مرض قند رو نوشته بود((ژوپیتر عزیز))با تاکید

نریمان:سلام خوبی من که از همه بد ترم


***


ژوپیتر:اولا غزیه نه و قضیه!!!!
دوما دیر گفتی من جریان رو گرفتم
سوما درسات رو بخون نمیخواد نت بیای فقط آخر هفته ها بیا که از درس ها عقب میمونی!!!)کسی نیست به خودم بگه(
خیلی دوس داری ژوپیتر عزیز صدام کنی بکن!!منکه مشکلی ندارم

آرمین سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 22:07

تبریک تبریک تبریک****** سلام به همگی گل زیبای نکونام و پیروزی پر افتخار تیم ملی رو به همتون تبریک می گم ژوپیتر جان فکر کنم این ساعقه تو بود که رفت تو دروازه کره بازم تبریک تبریک تبریک ******

ژوپیتر:منم تبریک میگم!!!!
تو از کجا فهمیدی!!؟!؟؟؟جایه دیه نگی ها!!!!!لو میرم!!

آرمین سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 22:40

راستی من یه رمان خیلی خوب دارم که اطمینان دارم به نفع هممونه که پایونر جان ترجمه کنه اسمش هم هست * سرود کریسمس * اثر * چارز دیکنز * بله درسته همونی که کارتونش پارسال ساخته شد . فقط 100 تاس . در ضمن ژویی جان بازم می گم پرونده نیمه خدا چی شد ؟؟؟؟

ژوپیتر:درباره ی سرود کریسمس فاطمه پایین جوابت رو داد!!!
درباره ی پرونده ی نیمه خدا!!خبر ندارم باید از امید بپرسین!!

فاطمه سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 23:36

سلام به همگی

خو دیه اینقده من بدم،نه من بدترم نکنین!!!خودم از همتون بدترم!!!!با این همه فصل و درس ...

ارمین جان سرود کریسمس ترجمه شده و خودم مال دو تا نشر متفاوتش رو هم دیدم پس ترجمه نمیشه(چون کی حوصله داره بشینه کاری رو که ترجمه شده دوباره ترجمه کنه؟؟؟؟)

ژوپی اینو هم گذاشتم که نگی رفتی سالی یه ماه اومدیا!!!!!!

دارک لرد عزیز ایمیلتو چک کن.

ژوپی وبلاگ ناوراگ چی شد؟؟؟خبر داری ایا؟؟

دوقلو ها چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 17:23

شیطونه میگه برم سراغ ترجمه پسر نپتون!
البته شیطونه حرف مفت زیاد میزنه جدی نگیرید

JuPiTeR چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 17:54

سلام فاطمه!!!
سالی یه ماه اومدی میخوای به روت هم نیارم؟؟؟
نه خبری ندارم قرار بود اون هفته ای بیان که معلوم نشد چی شدن!!!
ولی تا جایی که خبر دارم قرار بود افسانه ها تا نیومدن فصل ها رو بزارن!!
ولی فعلا که فقط فصل 25رو گذاشتن!!!
**
دوقلوها)امیر(شیطونه حرف مفت زیاد میزنه شما ها جدی نگیرین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.