PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود کتاب تنها در خانه 1

فیلم تنها در خانه رو حتما دیدید!!!مگه نه؟؟؟
کار تایپ کتاب زحمت انجمن دوران اژدها هست و برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر برین:

لینک برای اطلاعات بیشتر و دانلود

نظرات 9 + ارسال نظر
JuPiTeR شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:11

الآن آمار دانلود شده 255تا
اون موقع که من این پست رو زدم207تا بود!!!!
یعنی48نفر دان کردن یدونه نظر برای من نزاشتن!!!!
من قهرم دیه کتاب نمیزارم






پ.ن:شوخی کردم!!!ولی دیه اینجا کتاب نمیزارم یا میزارم لینک تالار رو میدم!!!!

دوقلوها یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 19:41

بابا با موبایل نظر میفرستیم هر وقت عشقش کشید میرسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
والا ممنون!!!
یه همچین چیزی هم دادیم:









ژوپیتر:خواهش میکنم!!شما دوتا چه نظر بدین چه ندین پیش من یکی که عزیزین!!!!

دوقلوها دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 18:02

مرسی.

ژوپیتر:خواهش

نریمان سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 13:06

سلام سلام سلام چه خبرتونه شما ها اومدم مخم پکید میبینم پایونیر هم دوباره فعال شده خدا رو شکر من داره مخم میترکه پایونیر به مشورتت نیاز دارم هر وقت این رو دیدی بیا یاهو خب ژوپی امید میبینم که حسابی ترکوندین ترفدار های کار اموز فکر کنم اگه دستتون به من و ارشیا برسه خفمون میکنین خوب من به زودی با چند تا رمان قشنگ بر میگردم

دوست سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 14:33

عکسش خیلی باحال بود ، ممنوووووووووووون

ژوپیتر:کدوم عکس منکه عکس نذاشتم!!!!
خووووووووواهش

ترمه سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 22:29 http://kheili.mihanblog.com

سلام می شه تبادل لینک کنیم؟

ژوپیتر:چرا که نه!!!شما تو وبت مارو به اسم "گروه ترجمه یpioneer"لینک کن و بعد خبر بده تا لینکت کنم!!

دوست یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 19:10

فایل رو اجرا کنید تا عکس رو ببینید ، اونوقت تشکر من با معناتر می شه!!!

t.a پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 16:16

میشه لطفاً کتاب دومش روهم به فارسی بذارین؟

ژوپیتر:من کتاب دومشو ندیدم تو نت!!!

دوقلوها پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 16:18

میشه کتاب دوم رو هم بذاری؟

ژوپیتر:ندیدم به خدا!!!
کلک ها t.a مخفف چیه؟؟؟
فک کردین من نفهمیدم؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.