PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود کتاب آرتمیس فاول و دو گانگی زمان به درخواست DIAMOUND

این هم کتابی که Diamound عزیز درخواست کرده بود.


دانلود کتاب ششم آرتمیس فاول--آرتمیس فاول و دو گانگی زمان به زبان اصلی

نظرات 4 + ارسال نظر
dimound چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 18:25


وایییییییییییییی به زحمت افتادین واقعا شرمنده شدم مثل اینکه منظورمو بد رسوندم من در واقع ترجمشو میخواستمم نه زبان اصلیو. بازم ببخشید

selena چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 19:40 http://atash2012.persianblog.ir

مبارکه ژوپی جون
از این به بعد بی کار نمی ذارمت

فاطمه:سلنا!!!چه عجب از این ورا؟؟؟بدم بهت فصل ویراستاری کنی یا قراره دوباره غیب شی؟؟

JuPiTeR چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 20:12

سلی خیلی ممنون!!!
کجایی تو نامرد ها؟؟؟!؟!!؟!!
دلم برات تنگیده بود!!!
در ضمن اینجا برای نظرای آرتمیس فاوله!!!

sina یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 00:52

سلام
کتاب دوم یعنی ماجرای شمال قاطی پاتیه اصلا نمیشه خوندش من تو کف ادامشم میشه درستش کنین؟

ژوپیتر:من دان نکردم بخاطر همین منظورت رو نمیفهمم!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.