PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل نهم و دهم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ+ سخن آخر

این 2 فصل زیبا و جذاب را میتونید در ادامه ی مطلب دانلود کنید و حتما به ادامه ی مطلب سر بزنید چون چند تا حرف باهاتون دارم.

اول بذار این 2 فصل رو بذارم چون میدونم که منتظرشید!!!


تقدیمی های فصل :


همــــــــــــــه ی کسانی که این ماه با ما بودند!!!


و تقدیم جداگانه ای به پایونیر و کاترینا



دانلود فصل 9 و 10 از پیکوفایل



خب،کم کم به مهر نزدیک میشیم و من باید مرخص شم!امروز و امشب آخرین روز و شبی هست که با شما هستم و معلوم نیست تا کی!! شاید 1 ماه،شاید 2 ماه ، شاید 5 ماه و شاید....


ممنون از همتون که گروه رو تو این ماه حمایت کردید و انگیزه ای رو به هممون دادید مخصوصا :

ژوپیتر،دوقلوها،شاعر و...


امروز دقیقا یک ماه میگذره که این وب افتتاح شده و فصول سی و نه سرنخ و پرونده ی نیمه خدا در اختیارتون قرار میگیره.


درسته که من توی نت نمیام ولی پروژه ها ادامه پیدا میکنه:

1- سی و نه سرنخ که برنامه اش ریخته شده:


OMID: فصول 1و2و5و7

 

نگار:فصول 8و11و 15

 

فاطمه:فصول:3 و 6و9و14

 

کیمیا:فصول 13و17و18

 

سارا:10و16و*22

 

نــازی:4و20و24

 

JUSTIN: 19،21،23

دارک لرد:12


ویراستاری:


نریمان:فصول کیمیا و نازی , بلک دراگون و فاطمه

 

Selena:فصول OMID و سارا و جاستین و نگار

 

OMID: فصول:یادم نمیاد!!! در هم بود دیگه!!!

*فصل 22 که قرار بود توسط سارا ترجمه شود،به علت باز شدن دانشگاه،قادر به ترجمه نیست و فاطمه باید این فصل رو به یکی بندازه!!!چ


پرونده ی نیمه خدا:

بخش 1 و 2و 3و 4

پخش 5 ، وقتی که نگار از سفر برگرده ، شروع به ترجمه میکنه و نریمان ویراستاری.


پس منتظر فصل ها باشید!!!!!!!!


من امشب توی کیبورد داغ میام و خداحافظ!!!!!


آخرین حرفی که توی این وب میزنم اینه:


آیا شما از فعالیت این وب در این ماه ، راضی بودید؟؟؟

نظرات 104 + ارسال نظر
امیر مهدی پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 09:50

امیر:بچه ها!چجوری بگم؟
شرمنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده!!!
مسافرت خیلی یهویی شد!واقغا" ببخشید !یه جوری جبران میکنم!!!
امید، نریمان،ژوپیتر شما به همه مون ارادت دارید !خیـــــــــــــــــلی عالی بود!
امید جان،جناب عالی هم آخر هفته ها میای!من نمیدونم دیگه!

نریمان:خوب حالا برو جواب بده
امید:عیبی نداره.پاشو برو الآن جواب بده!!! در مورد آخر هفته هم قول نمیدم ولی احتمالش 1 % !!!

ruby پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 10:07

کارتون عالی بود بچه ها

نریمان:ممنون لطف کردین
امید:نظر لطفتونه!!

m پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 11:16 http://armadora.persianblog.ir/

سلام
خسته نباشید.
چرا ناراضی باشیم؟
اگه شما نبودید که به خاطر رفتن پیونر خیلی غصه می خوردیم.
کارتون خوبه.به شخصه می دونم ترجمه کار سختیه.
موفق باشید.
راستی سینا، همون که تو سایت فراسوی ذهنه از این موضوع رفتن پیونر ناراحت شده بود.اگه بهش دسترسی دارین بگین سری به اونجا بزنه یه پست براش داده شاید یکم خوشحال بشه.

نا شناس پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 11:16

دستت درد نکنه برای فصل ها. ولی فصل 8 کو؟

امید:2 تا پست پایین تر.
http://pioneer-group.blogsky.com/1391/06/27/post-53/

Nazli پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 11:22

سلام فعالیتتون عالی بود روی پایونیر عزیز را سفید کردید ان شالله در همه مراحل زندگیتون موفق باشین

امید:خواهش می کنم و ممنون از شما که توی این ماه با ما بودید.

شاعر پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 11:47

یک دنیا سپاس بنظر من شماها خیلی تلاش کردین و این قابل تقدیره خسته نباشید امیدوارم توی درس و مدرسه هم موفق باشید و اامیدوارم همینطور هم ادامه بدید البته تا جایی که به درس و زندگی شخصیتون صدمه نزنه اولویت بندی داشته باشید ، من هر کری کردم نتونست عضو بشم اگر مشکل عضویت حل بشه خوشحال میشم عضو بشم و در آخر هم باید از پایونیر تشکر کنم بخاطر اینکه بچه های خوبی مثل شما را با من آشنا کرد باعث افتخار من که همچین دوست هایی پیدا کردم با آرزوی موفقیت و تندرستی برای همه

امید: ممنون!!

نازی پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 13:39 http://pioneer-group.blogsky.com

امیــد چرا یه جوری نوشتی آدم گریش در بیـــــــــاد ؟

امید:چــــی جوری نوشتم مگــه!!!!!

JuPiTeR پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 18:18

پرشین گیگ
http://pioneer-group.persiangig.com/39%20ClUeS/04%20-%20BeYoNd%20ThE%20GrAvE/39%20clues-book%204,Chapter%209%20&%2010.pdf

4شیرد:
http://www.4shared.com/office/N8oAEJ-A/Ch_9__10.html
آپلودفا:
http://uploadfa.net/uploads/13481488491.pdf

JuPiTeR پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 18:19

عالی
چیز دیه ای ندارم بگم

JuPiTeR پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 18:27

امید ایمیلت رو چک کن

عباس پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 18:54

چی بگم جز این که کارتون توی این مدت یک متهه فوق العاده بود وافعا ممنونم امیدوارم همیشه موفق باشی

eliiiiina پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 21:23

بله که راضی بودیم!خیلی خیلی ممنون ویه خسته نباشید به همتون

OMID جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 03:30

نریمان و فاطمه،صندوق پستی وبلاگ رو نگاه کنید.

اینجا هم از همه خداحافظی می کنم و امیدوارم که هرچه زودتر عید نوروز بشه ولی فعلا بای!!!
پ.ن:دلم واسه همتون تنگ میـــــــــــــــــــشــــــــــه!!!

JuPiTeR جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 06:19

خو دیه منم شرمو کم کنم برم.
میام سر میزنم.
تا بعد خدانگهدار

نریمان:ژوپیتر تو کجا میری زوده که بزارید هفته اول مهر که تموم شد بعدش در برید

امیرمهدی جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 13:07

بچه ها من هرچی سعی میکنم میگه تالار غیر فعاله.میشه ببینید چشه؟؟؟؟

سوده جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 17:32

دستتون واقعا بخاطر ترجمه ها درد نکنه. خیلی ممنون

فاطمه:خواهش

دوقلو ها جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 19:46

درست شد!!!

صدرا جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 20:15

کارتون عالیه

نریمان:خواهش میکنم قابل نداره
فاطمه:نظر لطفتونه.

JuPiTeR جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 21:17

فاطمه ایمیلت رو چک کن

فاطمه:چک کردم چیزی نداشتم.

JuPiTeR جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 21:18

نریمان:ژوپیتر تو کجا میری زوده که بزارید هفته اول مهر که تموم شد بعدش در برید
**
فعلا هستم

darklord جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 23:50

بابت ترجمه های خیلی خوبتون ممنون به خصوص به خاطرپرونده نیمه خدا.من خودم ترجمه میکنم.میدونم کار سختیه

selena شنبه 1 مهر 1391 ساعت 00:01 http://atash2012.persianblog.ir

ژوپی تو کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

JuPiTeR شنبه 1 مهر 1391 ساعت 14:44

فاطمه به این ایمیل
jasmine.forest7@yahoo.com
دوباره فرستادم

JuPiTeR شنبه 1 مهر 1391 ساعت 14:45

selena:ژوپی تو کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
**
خودتو ناراحت نکن......سر میزنم

ruby یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 23:08

به خاطر عملکردتون به شما تبریک میگم

فاطمه:متشکریم.

Dark Lord دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 00:45

عالی بوده وبلاگ...
نکته:
فصل 12 آخر منم یا بلک دراگون؟ (اصلا داریم همچین کسی؟)من از کل فصل، یک سومشو ترجمه کردم خیلی سخت بود اگه منم بگید ادامه بدم و تمومش کنم دیگه اگرم نیستم که بیخیال دیگه اون مقدار ترجم رو هم میزاریم به حساب تقویت زبان و ...
حتما به ایمیلم جوابو بدید

فاطمه:ایمیلتو چک کن.

OMID دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 16:16

سلام خدمت همگی!!!!!
بابا چه قدر سنگینه این 2 دبیرستان!!!!!!!!
همه ی معلمهامون همین روزهای اول شروع به درس دادن کردند!!!!!
ولی خوب حالا حالا ها میتونم بهتون سر بزنم!!!!!!!
میدونید چرا؟؟؟؟؟
چون 10 نمره ی مستمر آمادگی دفاعی توی وبلاگه!!!!!!
معلم آمادگی دفاعیمون گفته که هر کی باید یک وبلاگ بزنه و مطلب بده!!!!!
فکر کن آدم به چه کار هایی مجبور میشه والله!!!!!
حالا که فعلا وب رو ساختیم و ببینیم مطلب از کدوم گوری باید پیدا کنیم!!!!!
پ.ن:فاطمه خبری از نگار نشد؟؟؟؟ اگه خبری نشد یا خودت و یا مشترکی با یکی دیگه انجام بده.
پ.ن:دارک لرد،شرمنده به قرآن!!!!! آخه یکی خودتی و یکی دیگه بلک دراگون که برای کتاب 5 داوطلب شده بود.ببخشید و اشتباه چاپی بــود!!!!!

فاطمه:سلام.افرین به این معلم دفاعی!خدا خیرش بده که باعث شد تو حداقل هفته ای یک بار رو بیای.می تونی بهش بگی که ملت دعات میکنن با این کارت!!امید جان نگار امده فعلا بقیه گم شدن!!فصلا رو هم بهم داد.اینقده اون موقع ذوق مرگ شدم که!!!!!یعنی قشنگ بال دراوردم از خوشی!!

پس دارک لرد جان حالا که امید میگه اشتباه تایپی بوده پس شما ترجمه اش کن.

امید اماری از جاستین و کیمیا داری؟؟؟راستی نازی چی شد؟؟؟

بسی از بازگشت دوبارت خوشحال شدم!

OMID دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 16:47

راستی،قسمت نظرات رو درست کردم!!!!
خوبه؟؟؟؟

JuPiTeR دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 18:55

امید:سلام خدمت همگی!!!!!
ژوپیتر:سلام خوبی؟؟؟
امید:بابا چه قدر سنگینه این 2 دبیرستان!!!!!!!!
همه ی معلمهامون همین روزهای اول شروع به درس دادن کردند!!!!!
ژوپیتر:خیلی سنگین نی بیای سوم چی میگی!!!!
مال ماهم شروع کردن به درس دادن
امید:ولی خوب حالا حالا ها میتونم بهتون سر بزنم!!!!!!!
میدونید چرا؟؟؟؟؟
چون 10 نمره ی مستمر آمادگی دفاعی توی وبلاگه!!!!!!
معلم آمادگی دفاعیمون گفته که هر کی باید یک وبلاگ بزنه و مطلب بده!!!!!
فکر کن آدم به چه کار هایی مجبور میشه والله!!!!!
حالا که فعلا وب رو ساختیم و ببینیم مطلب از کدوم گوری باید پیدا کنیم!!!!
ژوپیتر:این که عالیه!!!!مطلب که گذاشتی!!!این همه مطلب......اگه چیزی گفت یه پست بده بهش فحش میدیم
-
امید:راستی،قسمت نظرات رو درست کردم!!!!
خوبه؟؟؟؟
ژوپیتر:آخی...بالاخره راحت شدیم!!!!!!!آورین آورین

OMID دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 21:04

ژوپیتر گرامی،یک کم دقت کنی گفتم درس آمادگی دفاعی!!!
نگفتم زبان انگلیسی که!!!
باید در مورد جنگ نرم و سایبری و عملیات اولیه و این جور چیز ها!!!!
فعلا که مطلبی نذاشتم ولی این سایت اونجایه:
http://defaie-2.blogsky.com
پ.ن:قالب اون وب رو حال کردی؟؟!!
پ.ن:هر وقت مطلب گذاشتم،برید اونجا و بگید مطلب های خوبی گذاشتم!!!! شاید نمره ی بیشتری داد!!!!! البته نظرات پس از تایید نمایش داده میشوند.چون معلممون گفته!

JuPiTeR دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 23:08

اوهوم...فهمیدم
آخه اول نگفتی برا چی میخواد.
منم قبلا یه وب زده بودم برای دینی و پرورشی و برنامه ریزی به هر سه تا معلم آدرسش دادم رفتن نفر یه 20 برام گذاشتن
الآن فیلتره!!!!!!!!!!!!!
پ.ن:آره قالب خوبیه
پ.ن:من نظر دادم برو تایید کن

selena دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 23:42 http://atash2012.persianblog.ir

سلام به همه....مخصوصا ژوپی......سال تحصیلی رو به همه تسلیت میگم البته به غیر از بچه های کلاس خودمون.........چون کتاب نداریم سر کلاس با تخته هوشمند و کامپیوتر و تو خونه با کامپیوتر و تلویزیون و ... مشغولیم اینقدر امسال سخته مخصوصا که نشستن پای کامپیوتر و ول گشتن تو اینترنت از همه عزاب آور تره

فاطمه:نه خواهر من!!!!فسفر سوزوندن سر اینکه فردا چطوری و از کی تکلیفا رو کپی کنی عذاب اور ترین قسمته!!!

JuPiTeR سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 00:44

خوبی سلی؟؟؟؟
عجب پس خیلی داری عذاب میکشی نه؟؟؟

فاطمه:

فاطمه سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 08:07

سلام به همگی

بچه ها کسی خبر از دوقلو ها داره؟؟اینکه بازخوانی رو ادامه میدن یا نه؟؟؟فصل یازده دست سلناس تا ویرایش شه و بعدشم بره دستت دوقلو ها.ایشالله جمعه خدمتتون میرسه واسه خوردن!!

فعلا

OMID سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 15:50

اونها که گفتند آخر هفته ها میاند نت!!!
نه از اونها من خبر ندارم!!!

فاطمه:خب پس بچه ها فصل یازده جمعه ی این هفته میاد خدمتتون!

OMID سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 15:52

ژوپیتر دادا ، دستت درد نکنه!!!
یک کم هم نقد کن یا 2 تا فحش بده که شک الکی نکنه که خودم نظر دادم!!

نریمان سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 16:58

سلام فاطمه قربونت من ج میلت رو نتونستم بدم ولی من به ویراست و باز خوانی نهایی و همه کاری که میکردم ادامه میدم

فاطمه:مرسی

JuPiTeR سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 18:34

امید:ژوپیتر دادا ، دستت درد نکنه!!!
یک کم هم نقد کن یا 2 تا فحش بده که شک الکی نکنه که خودم نظر دادم!!
**
کاری نکردم که!!!!
منکه نخوندم!!
خودت که خوندی اجازه داری نظرای من رو ویرایش کنی

JuPiTeR سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 18:46

سلی عزیزم من نتونستم تو وبت نظر بدم.
فقط بدون که منتظر کتابی که میخوای بنویسی هستم!!
یه خلاصه هم ازش بده

OMID سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 21:22

خوب ژوپیتر یک چیزی میگی ها!!!!!
مگه من خودم هم بیکارم که بخونم!!!
از یک سایت دیگه گرفتم و عکس هایی جالب هم گذاشتم تنگش!!!!
نمیشه نظرات رو تو بلاگ اسکای ویرایش کرد،فقط میشه پاسخ داد ولی توی بلاگفا میشه ویرایش کرد.

JuPiTeR سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 21:38



مشکلی نی با یوزر و ایمیل من هر شعر و وری خواستی بفرست
اگه گفت کار خودته بگو تا جوابش رو بدم

JuPiTeR سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 21:41

راستی اونجا جواب نظرای منو بده که شک نکنه کار خودته

OMID چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 16:04

فاطمه،من تازه الآن ایمیلم رو بعد از یه عالمه مدت(1 هفته!!) چک کردم و ایمیل ها رو چک کردم.نگار هر 3 تا فصلی رو که باید ترجمه میکرد رو به من فرستاد . برای تو هم هر 3 تا رو فرستاد دیگه؟؟؟

فاطمه:اره دیگه!!!امید شانس اوردی به موقع فهمیدم که ترجمه کرده اگر خودم ترجمه می کردم بعد می فهمیدم کلتو می کندم!!!(برادر من اگه نفرستاده بود که من نمی تونستم بفرستمش به سلنا!!!)

Aylar چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 19:36

شماها عالین!!!خیلی دوستتون دارم.!ترجمه هاتون دقیق و واضح هستن.

فاطمه:مرسی.نظر لطفتونه.

دوقلو ها چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 21:35

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!
آخر هفته اومد و ما از تحریم در اومدیم!!!
فاطمه،ما چهارشنبه ها اجام میدیم ،5 شنبه تحویل.حالا حالا ها از شرمون خلاص نمیشید!!
امید تبریک!!!ما که ترم اول آمادگی دفاعی نداریم.شادیم!
زهرا: برا ما کلاس وبسایت نویسی گذاشتن .هوراااااااااا!!

امید:هر وقت وبسایت ساختید به ما بگید بیایم سر بزنیم!!!
پ.ن:نگاه کن چقدر بین دختر و پسرها فرق میذارند!! اینها کار آسون وبلاگ نویسی رو یاد میگیرند و به ما پسرها از همون اول میگند برید وب بسازید!!!!

فاطمه:خوبه که برنامه دارین.بنابراین هر هفته جمعه ها فصل جدید رو وبلاگ قرار میگیره.راستی سلنا بهتون فصل رو داده یا نه؟

JuPiTeR چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 22:46

قالب خوبیه برای vcp هم هست.
من اون سری گذاشته بودم

زهرا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 23:18


چیه؟؟؟یه بار عاقلانه رفتار کردن بهتون برخورد؟؟؟

از طرف بزرگ خاندان کاهیل)JuPiTeR( چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 23:35

نچ نچ نچ....زهرا!!!!!
عیبه!!!!
چرا زبون در میاری؟؟؟!؟!!!!
دیگه نبینم از این کارا بکنی ها!!!!
آفرین دخترم

پ.ن:

فاطمه پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 01:17

سلام

الان می دونین تعجبم از چیه؟؟امید که قرار بود تو سال تحصیلی دیگه نیاد امده ولی بقیه بچه های گروه ترجمه نیومدن.

من نمی دونم با ترجمه چیکار کنم.فعلا نه نازی هس،نه جاستین،نه کیمیا.نگار هم شاید ادامه بده شاید نده.فعلا بسی دست تنها شدم واسه همین فصلا ممکنه دیر بشه.دیگه خودتون ببخشین.

سرباز رهبر پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 02:00 http://nooromahdi.ir

بسم الله الرحمن الرحیم

در راستای جهانی سازی مکتب غنی تشیع و تکمیل پروژه های تحقیقاتی و اطلاع رسانی به کاربران انگلیسی زبان و عرب زبان ، "تالار گفتمان نورالمهدی" از کلیه علاقه مندان و متخصصان زبان عربی و انگلیسی دعوت به عمل می آید ، جهت عضویت در این پروژه ، مشخصات و زبان تخصصی خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال کنید.

http://nooromahdi.ir/forum/showthread.php?tid=4569

امید:دادا من خوب نفهمیدم چی گفتی!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.