PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل هشتم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ

تقدیمی هــا:


ZEUS


نــــازی


پایونیر


کاترینا



دانلود فصل 8 از پیکوفایل

دانلود فصل 8 از 4 شیرد

دانلود فصل 8 از پرشین گیگ

دانلود فصل 8 از آپلودفا


پ.ن:نریمان و فاطمه ، صندوق پستی وبلاگ رو نگاه کنید.

نظرات 18 + ارسال نظر
شاعر دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 10:56

یک دنیا سپاس بابت زحمت بی دریغی که میکشید

JuPiTeR دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 13:51

عالی



پ.ن:ظاهرا لینک های پرشین گیگ رو فیلتر کردن

OMID دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 15:34

بچه ها،یک سوال:
مطمئنید که باید فصولی که دوران اژدها ترجمه کرده رو بخریم؟؟؟
من همین الآن فصل یک از کتاب 2 همیشه یک ساحر رو دان کردم ، بدون پول؟؟

امید دادا پروژه های قبلی مجانین این ها که تموم شه بعدا پولی میشن

OMID دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 15:50

حله!!!!!!!!!!!!اشتباه شده بود!!!!! فقط کتاب های آکادمی و مسابقات عطش و 2 تا دیگه پولیه و همیشه یک ساحر مجانیه!!!!!
آخ جــون!!!!

*پ.ن:چرا اینها پولیند؟؟؟؟ آدم باید بدون توقع کاری کنه.مثل PIONEER اعظم!!
*پ.ن:تازه من رفتم تو افسانه ها و دیدم که اونجا هم می خواد پولی بشه!!!
*پ.ن:ما هم پولی کنیم!!!!
*پ.ن:شوخی کردم!!! من رو نکشید!!!!

JuPiTeR دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 16:30

آره منم دیدم اگه کتابشون عالی باشه ارزش داره
ولی اصلا با این کارا حال نمیکنم.

پ.ن:بقل فا آپدود بنویس لینک مستقیم

JuPiTeR دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 18:51

لینک فصل هشت از سایت گود لایف:
http://good-life.ir/downloads.php?do=file&id=1274

لینک هفت فصل اول از گود لایف:
http://good-life.ir/downloads.php?do=file&id=1271


باتشکر از armaneiran بابت آپ

ایراندخت دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 22:16

مرسی بابت فصل جدید.
و مرسی بابت درست کردن مشکل تالار عضویت . فقط یه سوال : این تالار عضویت کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما که هرچی گشتیم ندیدیم.

JuPiTeR دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 23:11

به ایراندخت:
آدرس تالار گفتمان گروه ترجمه ی pioneer:
pioneer-group.vcp.ir/forum
آدرس عضویت در تالار:
pioneer-group.vcp.ir/mod-register.html

نریمان سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 01:50

امید اولا من چون این کتاب رو ترجمه نکردم چیزی از اسم اون شخص نمیدونم و ایرادی به من وارد نیست در مورد پا ورقی هم اوکی چشم ولی در مورد فونت میترا هم چشم دیگه اهان راستی اون جریان ناواروگ رو دیدی میگم فردا یه ساعتی انتحواب کن تو یاه جلسه بزاریم تصمیم بگیریم

نریمان سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 01:53

بعد این که جمله ها اونجوری بهتره من به سبکی ویراست میکنم که خوندنش راحت تر باشه

OMID سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 01:57

نریمان،Pioneer اینطوری جمله ها رو میذاشت و ما هم همینطوری میذاریم.

OMID سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 02:08

اگه منظورت،اطلاعیه ی ناواراگ در مورد جذب مترجمه،آره همین الآن خوندم ولی نفهمیدم که به ما چه ربطی داره که جلسه بذاریم.

نریمان: نه برو صندوق پستیت رو یه نیگاه بنداز

JuPiTeR سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 02:42

جریان چیه به منم بگین!!!
به این ایمیل بدین
jupiterbnd@ymail.com

OMID سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 13:53

تازه دیدم.من که میگم نـــه.چون ما یک گروه غیر حرفه ای هستیم و چندتا دانش آموزیم که مسلما تا سال دیگه نمیتونیم ترجمه کنیم. ما فقط قصد ترجمه ی کتاب های 39 سرنخ رو داریم و بهتره که توی همین وب بمونیم و مستقل کار کنیم چون معلوم نیست که چند نفر جدا شند و چند نفر اضافه شند و اینها برای همین ممکنه که مشکلاتی برای خودشون هم پیش بیاد و پس همینجا میمونیم.

باشه تو همین جا بمون من برا ویراست میرم کم دست تنها نباشن شوخی کردم من هم باهات موافقن تابستونه سال دیکه اوکی هست من باید ببینم تو سال تحصیلی چی میشه داستانمون

JuPiTeR سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 15:00

امید امیلتو چک کن

Pioneer سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 16:06

سلام به بچه های گل این وبلاگ
خیلی خوشحالم که کارتون این قده خوب و با برنامه داره پیش میره گر چه متاسفانه هنوز نمی تونم بخونمشون اما مطمئنم که خیلی خوب و قشنگ ترجمه شدن.
فاطمه ی عزیزم تبریک می گم به خاطر مدیر شدن
امید جان برات توی درسات آرزوی موفقیت می کنم و همیشه درس بر ترجمه توی نت ارجحیت داره.
نریمان و امیر مهدی و زهرا و سلنا دستتون درد نکنه بابت ویراستاری که واقعاً کار مهمیه.
نازی عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه و ایشالا برگشتم یه حرف درت و حسابی باهم بزنیم ( البته اگه تحریم نشی از نظر نت و کامپیوتر)
از ژوپیتر و شاعر و ... و بقیه ی بچه ها که این بچه اها رو به ادامه ی کار تشویق می کنین هم تشکر می کنم.

در نهایت بازم تشکر می کنم و برای همگی آرزوی موفقیت و پیروزی می کنم. سلامت و سعادتمند باشین

نریمان:سلام چه عجب میگفتی کب رو چراغئنی کنیم اجی خوب ممنونمش از طرف همه

JuPiTeR سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 17:34

به به وبلاگ روشن شد pioneerاومده
خوبی؟؟
خوشی؟؟؟؟چه خبرا؟؟!
ان شاء الله هرجا باشی سالم وسلامت وشاد باشی

OMID سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 19:34

مرسی PIONEER.
نریمان ، جون هر کی دوست داری با دقت تر بنویس!!!! هرچی که تا حالا نوشتی رو به زور خوندم!!

نریمان: وقت ندارم دادا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.