PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود کتاب از روسیه با عشق

یک کتاب زیبای دیگر که به زبان انگلیسی برای شما آماده شده است. کتاب بیشتر از اینکه عاشقانه باشد ، اکشنه!!!! حتما دانلود کنید!!!!



From Russia with love_ a James Bond nove - Ian Fleming.pdf

نظرات 84 + ارسال نظر
JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 20:48

به به...به به
خوبه فقط اگه فارسی بزاری ما هم میخونیم

دوقلو ها سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:18

الان ما همین طور با حسرت به مانیتور خیره شدیم و میگیم:
این کانون زبان میمرد یه کم سرعت به خرج بده اینجوری معطل نمونیم!!
و اینگونه به روی مبارک خویش نمی آوریم که خودمان کلاس نرفتیم!!

site02 سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:39 http://www.site02.euu.ir

98506005067آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.euu.ir

نریمان:باشه باو فهمیدیم خیلی خب یه بار دیگه نظر بدی پاک میکنمت دههه

نریمان سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 22:10

حالا که به کتاب گزاشتن هست الان این قدر کتاب میزارم همش هم ترجمه شده هست تا روی این زئوس کم بشه ولی انصافا باهاش موافقم به مرثضی هم میگن رفیق بر گرده من باید باهاش یه صحبت حدی بکنم چه معنی داره نزارع کسی نظر بده هر غلط املایی رو ببخشید چون وقت ندارم

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 22:28

نریمان دادا
کتاب بزار با اون کتاب توسکا حال کردم.

نریمان:چشم الان راستی اتوسکا رو خوندی بشین قرار نبود رو بخون از اون خیلی قشنگ تره دادا یه یاهو هم بساز با هم بچتیم

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 22:53

یاهو دارم
فقط با موبایل میام من
یاهو مسنجر کارنمیکنه رو گوشیم
شروع کردم به خوندن

نریمان:افرین بخون دادا یه سوال همیشه با موبایل میای یا الن با موبایل اومدی ؟؟؟

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 22:57

همیشه

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 23:07

میگم دلتورا خوندی؟؟؟؟؟
چند نفر گفتن جالبه بخون.
اگه خوندی ترتیبش رو میگی؟؟

نریمان:اره خوندم الان ترتیبش رو میگم دادا مگه گوشیت چیه؟
الن تو یه پست لینک همش رو میزارم

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 23:27

galexy Ace

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 00:28

چی شد پ نریمان
من منتظرم
اگه نزاری گریه میکنماا

فاطمه:دلتورا رو می خوای؟؟؟یک مقدار فازش بچگونس ها!!!نخونی از نویسنده اش بد بگی!!نریمان اگه نتونستی بگو بزارمش.

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 01:41 http://dragonhunters.mihanblog.com

سلام من خیلی وقته میخوام عضو شم ولی نمیدونم چطوری . یکی برام توضیح بده تورو خدا! یعنی یکی خواست عضو بشه هم کمکش نمی کنید ؟وبلاگای دیگه برای عضویت کاربرا رو تشویق میکنن .حداقل یه مطلب در مورد چگونگی عضویت میدادید .
یعنی ما انقدر بوقیم ؟
اگه یه جوون مردی دلش به حالم سوخت_که خیلی هم ممنونشم_ بگه چطوری ثبت نام کنم هم تو وبلاگ هم انجمن آخه اینجا هیچ منویی برای عضویت یا ورود به اجمن نداره. اون جوون مرد_ یا جوون زن فرقی نمی کنه _ که خیلی هم ممنونشم_لطف کنه آدرس انجمنم بده
اون وون مرد _که خیلی هم ممنونشم_کجاست.
نبود ؟؟؟؟؟؟
یعنی من برم سر بإارم به بیابون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 02:35

اولا من که تو چندتا از پست های قبلی تو قسمت نظرات گفتم هر کی نتونست عضو بشه مشخصاتشو بده تا براش عضو بشم.
حالا فهمیدم شما اصلا آدرس تالار رو نمیدونید
اینجا نمیشه عضو شد
آدرس تالار گفتمان
pioneer-group.vcp.ir/forum
آدرس عضویت در تالار
http://pioneer-group.vcp.ir/mod-register.html
اگه مشکلی داشتی بپرس

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 11:32 http://dragonhunters.mihanblog.com

واقعا ممنون

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 11:56 http://dragonhunters.mihanblog.com

من هر کاری میکنم مینویسه کد امنیتی اشتباهه کمک کنید

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:02

مشخصاتت روبده من برات عضو میشم

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:18 http://dragonhunters.mihanblog.com

ممنون
نام : محمد مهدی
نام کار بری : می خوام mohammadmahdy باشه
محل سکونت : قم
سال تولد : 8\8\1374
e_mail: m_heydari.@yhoo.com

واقعا ممنونم

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:20

خوصوصیاتت رو برا گروه بندی شدن هم بگوم

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:29 http://dragonhunters.mihanblog.com

منطور از خصوصیات دقیقا چیه

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:32

مثلا
من کتاب زیاد میخونم
ورزش زیاد میکنم
فوضول هستم
دوست دارم جاسوس باشم)مثلا من هم چین چیزایی نمیخوام باشم(
من زیاد....

من درس نمیدونم
ولی باید یه خوصوصیات برای یکی از چهار گروه)اکاترینا،ژانوس،توماس،لوسین(باشه

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:38 http://dragonhunters.mihanblog.com

آها الان میگم
من ریاضیم خوبه
ورزش نمی کنم ولی انعطاف پذیریم خوبه زورمم بد نیست
کتاب که زیاد میخونم روزی یکی که می خونم
هیچ وقت نمی تونم یه گروه رو اداره کنم این تو مدرسه بهم ثابت شده
از آهنگای باکلام خوشم نمیاد ولی بی کلاما برام فرقی نمی کنه
می تونم یجوری دروغ بگمو بپیچونم که همه حرفمو باور کنن
ادبیاتمم بد نیست گاهی وقت شعرم میگم

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:39

راستی آواتار هم خوستی لینک بده برات بزارم

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:42 http://dragonhunters.mihanblog.com

لینک آواتار :

http://senecacamps.bombsnail.com/Week8/INT/Boyun/images/Heroes-of-Olympus-Logo-the-heroes-of-olympus-series-12877690-415-412.jpg

ممنون

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:46

ایمیلت رعد فامیلت نقطه داره؟؟

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:03 http://dragonhunters.mihanblog.com

ایمیم اینه
m_a.heydari@yhoo.com
ببخشید کی تموم میشه کارش؟
رمز عبور رو به ایمیلم میدی؟
کدوم شاخه افتادم؟
اکات؟
ژانوس؟

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:22

عضویتت خیلی وقت بود تموم شده بود
من به اون ایمیلی که اشتباه داده بودی فرستاده بودم
الآن به این ایمیل که تازه دادی فرستادم
گروه هم من اینجوری نمیدونم
چون 39سرنخ رو همش نخوندم
بچه ها شما بگین
یا اصلا خودت بگو

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:25

وبلاگ فقط برا من بزور بالا میاد؟؟؟؟؟
الآن بعد 20دیقه اومد بالا

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:27 http://dragonhunters.mihanblog.com

پسوردمو لطفا بفرست به این ایمیل

jojobanafsh10@gmail.com

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:30 http://dragonhunters.mihanblog.com

نه برای منم به زور میاد بالا فکر کنم هنگ کرده نظراتم همینطور

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:34

فرستادم

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:36 http://dragonhunters.mihanblog.com

شاید کندیش مال مخا براته چون فقط سایت نیست دانلود هامم کنسل شد
کلا اینترنت خرابه یه ساعت پیش هم قطع شد

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:51

مال من وایمکس
همه جا میاد فقط اینجا یا باز نمیشه یا بزور میاد

محمد مهدی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:56 http://dragonhunters.mihanblog.com

آره اینجا یخورده گیره وقتی نظرو می فرستم یه ساعت بعد میاد ولی همینالان وبلاگ فاول فن و وبلاگ خودم هم باز کردم اونا سرعتشون خیلی خوبه سریع میاد

دوقلو ها چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 16:05

بچه ها!دو ساعت نشستیم رمان معرفی کردیم دستم(امیر مهدی) شکست بعد یهو اینترنت قطع شد!!
حالا حق داریم به مخابرات فحش بدیم یا نه؟؟؟

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 16:23

منم کمکتون میکنم
با شماره سه شروع میکنیم به فحش دادن
یک...
.....دو
........سه

دلتون خنک شد؟؟؟؟

دوقلو ها چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 17:08

نــــــــــــــــــه!اگه بخوایم دلمون خنک شه باید تا صبح فحش بدیم تا گلمون بگیره.
اما مخابرات این قدر ارزش نداره که پول دکتر گوش و حلق و بینی بدیم.قناعت میکنیم.

JuPiTeR چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 19:10

نریمان تو که دلتورا رو نزاشتی.
خودم کاملش رو پیدا کردم)البته بجز گودلایف که نمیدنم چرا با بعضی لینکاش مشکل دار(
تو وبلاگ
farest.blogsky.com

nariamn:zahmat man ham az hamoonja mikhastam bezaram man lap ytapam pokide bood sharmarmande alan ham farsi nadaram

دو قلو ها(امیر) پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 11:16

بچه ها.اون کتابایی که دوران اژدها ترجمه میکرد رو الان حتما" باید ازشون بخریم؟؟؟

nariman:are dada

محمد مهدی جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 00:42 http://dragonhunters.mihanblog.com

من دو روز تو انجمن ثبت نام شدم ولی تو هیچکدوم از شاخه ها رام نمیده خصوصیاتم نوشتم

نریمان:الان درستت میکنم

محمد مهدی جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 00:53 http://dragonhunters.mihanblog.com

تا اونجایی که یادمه شماشبا بیدار بودید پس چرا هیچکس نیست
به وبلاگم سر بزنیدا !!!!!!!
ببینم فصل بعدی کی میاد؟
شنبه؟
دوشنبه؟
یک شنبه ؟
سه شنبه؟
چهار شنبه!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

نریمان:سلام من که نمیدونم چون به من ایمیلی نیومدهولی قرار باشه فصل بیاد باید به من ایمیلش بیاد چون ویراستارش من هستم

JuPiTeR جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 01:01

محمد مهدی من آنم
خوب اول درمورد شاخه ها باید تا شنبه صبر کنی که امید گروه بندیت بکنه
چون از خوصوصیات شاخه ها خبر داره)من هنو کامل نخوندم(
و در مورد فصل جدید هم باید اونم تا شنبه صبر کنی تا امید بیاد

پ.ن:نریمان دادا ،اشکالی نداره،تسلیت بابت لب تاپد

نریمان:نه دست شد ویندوزم به باد رفته بود ولی اطلاعات پر ژوپیتر به خدا رو ace مسنحر نسب میشه من رو نوکیا 5800 دارم تو رو ace نداری
من خبر دارم فقط نمیدونم چجوری بزارمش تو یه شاخه

JuPiTeR جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 01:31

باید از قسمت مدیران وارد شی
من یوزر و پس خودم رو بهت میل میکنم بعد خودت رو جزو مدیرن کن
فقط ایمیلیت چیه؟؟؟

نریمان:این ایمیلم n.anoushfar@gmail.com

JuPiTeR جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 01:50

نریمان یوزر و پس رو همراه با توضیحات فرستادم

پ.ن:هم با یاهو فرستادم هم جی میل ....فک کنم جی میله نرسید

نریمان»چرا فقط جی میل رسید

JuPiTeR جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 01:53

هورا مسنجرم درس شد)نریمان از وقتی گفتی من داشتم سعی میکردم درس کنم...بعد دادم به داداشم نمیدونم یه کارایی کرد درس شد(
نریمان یامیلم
jupiterbnd@ymail.com

Omid جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 18:11

خب،من از خونه س داییم اومدم و زئوس رو غافلگیر کردم!!! دیدم که راجع به من یک چیزی گفت!!!!
تو خاطره که دست برد!!!!
من بهش گفتم بیا بازی کنیم و اون گفت گل بازی!!!!
بعد هم یک چیزی در مورد نظر ندادن زئوس،به خاطر خانواده اش هست، نه تنها این جا نظر نمی ده بلکه تو هیچ سایت دیگری هم نظر نمیده و من کل سر کامیوتر نمیاد!!!! همون دیکتاتوری!!!! فقط این که دیکتاتوری اون 1 ماه زودتر احرا شد و نمیدونم چرا انداخت تقصیر من!!!!!!!!!!!!!!!!!حالا من امشب به احتمال زیاد بر می گردم گنبد و ....!!!××××
نریمان و فاطمه،اون 2 صفحه هنوز تموم نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JuPiTeR جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 18:22

سلام امید خوبی؟؟!

Omid جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 18:37

JuPiTeR جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 18:43

خب خدارو شکر
خوش گذشت؟؟؟
پ.ن:ظاهرا منم دارم میرم تو دیکتاتوری....فاطمه رو مدیر وب وی سی پی کن
منظورم تالار نیستا خود وب رو میگم

Omid جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 18:51

تـــو هم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی امیر مهدی کتاب آرتمیس فاول 7 رو تو سایت گذاشتم.

Omid جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 18:57

یر گشتم بعدا!

Omid جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 19:16

فاطمه رو مدیر کل کردم !
بعد امیرحسین، حتما حتما هم ، اول یک سزی به ایمیلت بزن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.