PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل هفتم کتاب چهارم سی و نه سرنخ

این هم فصل زیبای 7 که به ایرینا بر میگرده و ایرینا هم که لوســـــــیــــن!!!!

ترجمه و ویراستاریش با خودمه. خودم ویراستاری کردم چون فصل هایی که من باید ویراست کنم ، میفته توی مهر و من نمیتونم ویراست کنم و بین سلنا و نریمان تقسیم میشه.

فصل قشنگیه و تازه فهمیدم که شاید این ایرینا یک کم توی دلش خوبی باشه و نمیتونه به زبون بیاره!



تقدیمی های این فصل:



 

pioneer 

 

کاترینا 

 

زهرا سعیدی 


selena


لوسینی ها!!!



دانلود فصل 7 از پیکوفایل


دانلود فصل 7 از پرشین گیگ


دانلود فصل 7 از 4 شیرد


پ.ن: در ضمن من میرم فردا به یک مسافرت 2 یا 3 روزه و امروز کیبورد داغ هست ولی فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل! فصل 8 هم که قرار بود نگار بترجمه ولی پیچوند و رفت!! من و فاطمه نصف کردیم ترجمه ی اون فصل رو که من سعی می کنم که امروز هم 2 صفحه ی اون رو ترجمه کنم.

 

نظرات 17 + ارسال نظر
JuPiTeR دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 13:27

ممنون بابت فصل

JuPiTeR دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 13:31

امید کجایییی؟؟؟
سه تا پست رو ویرایش کن

OMID دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 13:44

بابا!!!!! ما رو دعوا نکن !!!!! درست کردم!!!

JuPiTeR دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 13:46

نترس پسرم داشتم شوخی میکردم.
ساعت چند کیبرد داغ بیام؟؟؟

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 14:48

همون 20

JuPiTeR دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 15:07

بد نیست.
هرکی میخواد ساعت رک عوض کنیم همین جا بگه
گزینه ها:
1-ساعت 16
2-ساعت20
3-ساعت 23
4-ساعت 00:00
5-ساعت1بامداد
6-ساعت 3 بامداد
7-کلا من رو بیخیال شیم

پ.ن:چون از هفت خوشم میاد هفتا گزینه گذاشتم

JuPiTeR دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 15:28

راستی امید تو که نیستی کیبرد داغ رو ادامه بدیم یا نه؟؟؟؟

JuPiTeR دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 15:29

اگه جوابت بله هست اسامی رو به ترتیب بنویس

site01 دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 17:10 http://www.site01.infos.st

88651360238آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.infos.st

OMID دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 21:14

ژوپیتر خوبه توی پست نوشتم تعطیــل!!!!

شاعر سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 10:25

یک دنیا سپاس امیدوارم سفر خوش بگذره

MORTEZA-OMIDVAR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 12:19

دو قلوها ، ایمیلتون رو چک کنید.

همگی ، فعلا خــداحافظ!!!

ranius سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 12:25 http://ranius.loxblog.com

حاجی هنوزم که نمیشه تو فروم عضو شد؟

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 12:30

امید سفر خوش بگزره

پ.ن:raniusجان ایمیلت رو بده تا برات عضو بشم

محمد مهدی سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 12:43 http://dragonhunters.mihanblog.com/

سلام
بابا چه جوری بریم تو تالار؟
یکی جواب بده

نریمان:من خودم هم نمیتونستم امید برام عضو شد

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 13:00

میخواین عضو بشین اطلاعات زیر رو بگین تا همین الآن براتون عضو بشم
یوزر:
ایمیل:
آواتار:دلخواه
نام:
درباره ی من)بگین تو کدوم شاخه میخواین برین فقط من الآن نمیتونم تو شاخه بفرستمتون برا بعد(

محمد مهدی سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 16:57 http://dragonhunters.mihanblog.com

سلام من داشتم تو اینتر نت گشت میزدم اینو دیدم یه وبلاگ بود
http://percy3.blogfa.com
توش نوشته بود یکی از اعضای اینجاست
چیز که باعث تعجبم شد این بود که نوشته بود (گروه پایونر قراره ببنده !)
نکنه وا قعا قراره ببنده؟
وقتی دیدم این حرفو سنکوپ کردم.

هرکی بوده خودش بگه یکی بگه دروغ بوده یا راست
تو پروفایلشو که باز کردم نوشته بود مرتضی امیدوار !

زئوس: جوش نیـــار!!!!!! اون آدرس وب قبلی اینجاست که مرتضی چون با بلگفا حال نکرد اومد اینجا!!!!!! منظور اون هم وب ترجمه کتابه!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.