PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

بچــه های بــد شانس

لیـــنک کتاب اول تصحیح شد. با تشکر از King Elf.


پشت جلد این کتاب نوشته که :

اونهایی که از کتابهایی که پایان خوشی نداره بیذارند ، این کتاب را نخونند ، چه بسا این کتاب از اولش با شروعی ناگوار شروع میشه و تا آخر این داستان ادامه داره......


مطمئنند فیلم این مجموعه رو با بازی جیم کری دیدید.خیـــــــــلی فیلم توپی بود ولی به گفته ی خیلی ها کتاب از آن خیلی قشنگتر بود و خودم کنجکاو شدم و این کتاب رو دانلود کردم و شد یکی از 13 کتابی که دانلود کردم و هنوز نخوندم!



این مجموعه ، سرگذشت غم انگیز سه بچه ی بد شانس را به تصویر میکشد که گرچه زیبا و باهوش هستند ، ولی زندگیشان پر از رنج و بدبختی است . از همان صفحه ی اول که سه بچه ی بدشانس داستان ما کنار دریا هستند خبری بد به آنها میرسد ، بلا و مصیبت در گوشه جای این مجموعه در کمین آنها نشسته تا ما را کاملا مجاب کند که آنها آهنربای بدشانسی هستند !

جلد های اول این مجموعه بسیار کم حجم هستند و میانگین صفحات جلد های اول آن 130 صفحه است . قیمت آن نیز با توجه به سیزده جلدی بودن آن زیاد تلقی میشود ولی داستان آن بسیار گیرا و روان است که به همین دلیل میتوان قیمت آنرا در نظر نگرفت !



منبع کتاب ها از وبلاگ داستان هست.


       شروع ناگوار 

بخش اول          بخش دوم


      سالن خزندگان 

بخش اول         بخش دوم

        

    پنجره بزرگ 

     کارگاه مصیبت‌بار 

بخش اول         بخش دوم


     مدرسه سخت‌گیر 

بخش اول         بخش دوم


      آسانسور قلابی
بخش اول         بخش دوم


فرمت کتابها  djvu  هست که نرم افزارش رو از لینک پایین می توانید بگیرید .


نرم افزار قرائت کتابها



نظرات 7 + ارسال نظر
دوقلو ها دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 14:41

اولین مجموعه کتابی بود که خوندیم.یعنی به طور مزحکی هر دو با هم داشتیم از روش میخوندیم!

selena دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 18:03 http://atash2012.persianblog.ir

اینو که نمیشه دانلود کرد
میرم توش اما لینک دانلودش نیست
لطفا از پیکو فایل بذار

الف کینگ سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 14:58

بجز قسمت اول کتاب که این قسمت کتاب را دوستان در وبلاگ فارست زحمت کشیده بودند و گذاشته بودنداطلاعی از معیوب بودنش نداشتم فکر نکنم دیگر قسمتها مشکلی داشته باشند این قسمت را در یک سرور دیگر برای شما اپلود کردم اگر مشکلی بود اطلاع بدید تصحیح میکنم
http://s3.picofile.com/file/7497085264/Bad_Beginning_Part1.djvu.html

الف کینگ سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 23:37

دادا الف کینگ(alef king) نه elf king
تشکر

. . . یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 07:54

ممکن نیست لینک هارو به pdf بر گردونید؟!

Amir سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 16:02

خواهش میکنم اگر امکان هست کتاب آتش دزد و کتابهای ارباب حلقه ها رو پیدا و بزارید من خیلی توی نت گشتم ولی لینک های سالم رو نتونستم پیدا کنم

ش دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:42

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.