PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل ششم کتاب چهارم سی ونه سرنخ

سلام 

 

فصل ششم هم آماده است تا توسط کرم کتاب های عزیز خورده بشه!! 

  

مترجم این فصل خودم هستم و ویراستار  هم مرتضی. 

 

تقدیمی های این فصل: 

 

pioneer 

 

کاترینا 

 

زهرا سعیدی 

 

دوقلو ها 

 

کیمیا 

 

نازی 

 

 

 

 

این فصل بد جایی تموم میشه ،گفتم بگم که آماده اش باشین!!! 

 

این  شما و 

 

دانلود فصل 6 از پیکو فایل


دانلود فصل 6 از پشین گیگ


دانلود فصل 6 از 4 شیرد

نظرات 12 + ارسال نظر
MORTEZA-OMIDVAR یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 20:36

نــریمان ، جواب ندادی مجبور شدم خودم ویراست کنم.
فاطمه اولــین پستت مبــارک!!!
الآن هم من یک چیــزی میذارم توی وب!!!

مرسی.

راستی امید اون کوه نبود درخت بود برادر من!

دوقلو ها یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 21:09

ممنون از فصل و تقدیمی!!!
راستی یه مقدمه هم برا اول پست بعد نبودا!!!
مدیریت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک!!

مرسی.

بابا من تازه کارم!!!!تازه اینقده نازی سوال پرسید تو کیبورد داغ که فک نکنم دیگه مقدمه بخواد.

MORTEZA-OMIDVAR یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 21:31

توی بلاگفا کوهه و توی بلاگ اسکای درخت!!! خوب آدم قاطی می کنه دیگه!!!

باشه بابا!!

نریمان یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 21:47 http://pioneer-group.blogsky.com

سلام امید خوب یه اسی چیزی میدادی بعد چرا فاطمه مدیر شد دسترسیه من مهدود شد امید یه جوری به من خبر میدادی من که کف دستم رو بو نکردم که بدونم تو ایمیل بدی من روزی یه بار صبح ها چک میل میکنم

MORTEZA-OMIDVAR یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 22:17

به خدا من بهت اس . ام . اس دادم!!!!!! مطمئنم شماره ی خودت بود!!!!!!!!!!!!!

OMID یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 22:46

الآن باید درست شده باشه. ببین.

Nazli یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 23:20

ممنون از همه زحمات بی دریغتون

نریمان:خواهش میکنم نازلی جان کاری نکردیم که

فاطمه:قابلتونو نداره.

selena دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 00:29 http://atash2012.persianblog.ir

مدیران عزیز یکی منو تو تالار ثبت نام میکنه
نام کاربریم selena
درباره ی من: یه عشق کتاب به معنای واقعی هستم و کل روزمو با اینترنت و کتاب میگذرونم.آدم اجتماعی هستم. ضمنا جهت اختار به همه ی دوستان عزیزم با ید بگم تو کل کل از پس من بر نمیان پس حواسشون جمع باشه
.
.
.
اگه چیز دیگه ای هم لازمه بگین

نریمان:سلنا برو که هنو نیو کلری تو کل کل به من نمیخوری برو که میترکی خیلی احساس شاخ بودن بهت دست داده بیا یاهوم رو اد کن کلت رو بخوابونم شاخت رو هم بشکونم الان برات ثبت نام میکنم

JuPiTeR دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 11:23

راستی فاطمه تبریک میگم.
و در ضمن پست ویرایش کن

شاعر دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 11:46

با سپاس فراوان برای تایپ و ترجمه خسته نباشید

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 12:56

selena ، عضوت کردم . توی وبت نظر خصوصی دادم و یوزر و پست رو دادم

selena دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 18:30 http://atash2012.persianblog.ir

نریمان مواظب حرف زدنت باش .حواست با شه با کی داری حرف میزنی .
حیف که یاهو ندارم وگرنه پوزتو میزدم
امید ممنونم
نریمان از امیدد یاد بگیر از تو کوچیک تره ولی حواسش جمع تره

نریمان:سلام خوبی برو باو اخه نوبی هنوز کوچیکی به من نمیخوری یاهو رو هم میتونی بسازی الکی بهانه نیار نیو کلر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.