PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

کـــــیبورد داغ!!!!!!

# اصلاح شد . دوباره بخونید.


این بخش جدیدا ، به تالار گفتمان اضافه شده. هر روز یکی باید دستش به کیبورد داغ بخوره!! امروز هم اولین روزه!

امروز 19 / 6 / 91 اعلام می کنم که اولین نفری که باید دستش به کیبورد بخوره ....


.........

..............

......................

..............................

کسی نیست جز............

.........

..............

......................

..............................


مدیر جدیــد سایت ...............

.........

..............

......................

..............................


........................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


امروز ساعت 20 منتظرتونیم .

در تالار > متفرقه > کیبورد داغ


مدیر جدید سایت ، نمیتونی از زیر این کیبورد در بری!!! مدیر جدید سایتی مثلا!!! (حال کردید چه طور در عمل انجام شده قرارش دادم!!)


همه اونهایی که میخواند بدونند که مدیر جدید کیه ، ساعت 20 اونجا باشند. فصل 6 هم همون موقع ارائه میشه.


چند دقیقه زودتر تو تالار باش.

همه ی اعضا هم چند دقیقه زودتر اونجا باشند ، حضور و غیاب میشند!!


مهمانان هم می تونند پست رو ببینند و سوالاشون رو میتونند از 2 راه بپرسند:


1-توی قسمت نظرات همین پست بنویسند و ما هم از ژوپیتر می پرسیم.


2- می توانید اطلاعاتتون رو بدید و ما از طریق خودمون ، شما رو عضو کنیم و بعد از عضو شدن ، یوزر و پس ، به شما ایمیل میشود و شما می توانید وارد شوید.(اطلاعاتتون رو هم می توانید از طریق قسمت نظرات بگید و هم می توانید از طریق قسمت < ارتباط با ما> بدید.)

نمی دونم سایت ما چه مرگشه!!!! عضو هم نمیتونند بشند!!!

 

و به اطلاع می رسانم که ......


نفر بعدی ژوپیتر


پ.ن: فردی که باید دستش بخوره تغییر کــرد ، چون فصل 6 رسید به دستم و توسط مدیر جدید توی سایت قرار می گیره. بیاید تا ببینید.



مدیر جدید، ایمیلت رو چک کن.

نظرات 17 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 03:11

امید یعنی ها...کلا خوشت میاد که طرف مقابل رو تو موقعیتی قرار بدی که نتونه دست رد به سینه ات بزنه!!!!یک ذره بیشتر توضیح میدادی.تو این کیبورد داغ چه مدل سوالایی می شه بپرسیم؟؟؟؟


در ضمن کسی از کاترینا خبر داره؟؟

ساعت 5 تا چند؟؟؟چون شاید ساعت 5 نباشم.

نریمان:خبر جدید اینکه امی و دن اکاتن

دوقلو ها یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 09:16

من و امیر فاینال زبان داریم آخه!

OMID یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 13:29

نریمان ، منظورش کاترینا بود!!!! دوست پایونییر!!!!!

یک کم دیر تر انداختیم مشکلی نیست کــه؟؟؟؟!!!!!

JuPiTeR یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 14:05

چچچچچچچچییییییییییی؟؟؟
کیبورد داغ چیه؟؟؟؟
نفر بعدی منم؟؟؟؟؟؟
من؟؟؟
توضیح بده بابا؟؟؟

پ.ن:فاطمه مشکوک میزنی)چه خبر از مدیر جدید؟؟؟(

OMID یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 14:19

نترسید!!!!!!
اصلا نترسیــد!!!!!!
چیـــز خاصـــی پرسیده نمیشه!!!!!

اصلا نگران نباشید ، گفتم همه دستشون می خوره!!!!
خودم هم استثنا نیستم!!!

هــــــــــــر سوالـــــــــی که دلــــت می خواد بپرسید ، فقط باید در جریان باشید که :
<< چیزی که عوض داره ، گله نداره!!!>>
چون دست خودتون هم به کیبورد می خوره!!!!

JuPiTeR یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 14:20

میگم مثل مصاحبه ست؟؟؟

OMID یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 14:34

یک جوراییییییییی!!!!!!!!!!!!

خودت رو برای فردا آماده کن.

OMID یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 14:37

فاطمه:

امید یعنی ها...کلا خوشت میاد که طرف مقابل رو تو موقعیتی قرار بدی که نتونه دست رد به سینه ات بزنه!!!!یک ذره بیشتر توضیح میدادی.تو این کیبورد داغ چه مدل سوالایی می شه بپرسیم؟؟؟؟
********************
ژوپیتر فاطمه این رو گفت ، چون قرار بود اول تو دستت به کیبورد بخوره.بعدش اصلــاح کردم پست رو و قرار شد مدیــر جدید دست بزنه به این کیبورده و نوبت تو شد فردا.
اون قسمت هایی که Bold کردن رو تغییر داده بودم وگرنه همه ی اونها مربوط به تو بود!!

JuPiTeR یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 14:40

خب....خدارو شکر چون شاید من امشب رفتم جایی...شاید!!!!
فردا همون ساعته هشته؟؟؟؟

JuPiTeR یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 14:44

راستی این مدیر جدید الآن تو تالار عضوه؟؟؟؟


پ.ن:ولی من دوتا حدس میزنم 1-کاترینا2-فاطمه یه دو نفر دیگه هم هست ولی فعلا این دوتا

OMID یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 15:07

نــه ، فردا یک کم زودتره ، ساعت 17 یا 18

دوقلو ها یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 16:27

نه بابا!!!دیر تر بهتره!
ما میگیم مدیر جدید یا کاتریناست یا کیمیا...

دوقلو ها یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 17:08

نریمان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امی و دن..........
امیر: عشق است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زهرا: نهههههههههههههههههههه!
امیر : دم همگی گرم!!!!!

OMID یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 17:36

نه ، زیاد خوشحال نشو امـیر و همینطور زهرا تو هم زیاد ناراحت نشو!!
اینطوری که F اسپویل کرد ، امی و دن ......

دیگه من نمیگم تا اسپویل از طرف من نباشه ،
راستی 2 قلوها!!!!! مگه شما فاینال نداشتید؟؟؟؟؟ من به خاطر شما زمان رو عوض کردم!!

دوقلو ها یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 19:28

اشتباه فنی بود.ما فردا فاینال داریم،بعد اشتباهی خوندیم که کیبورد داغ هم فرداست.
ببخشید!

OMID یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 20:03

خواهش می کنم 2 قلو ها!!!!
بیاین اونور تا ببینید کیــــــــــه!!!!!!!!!!

محمد مهدی یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 21:00 http://dragonhunters.mihanblog.com/

سلام آقا امید من خیلی دلم میخواد بیام تو انجمن اما نمی دونم چه جوری؟
راستی ببخشید چند بار منبع رو فراموش کردم بنویسم!
راستی اگه میشه جواب سوال و توی نظرات وبم بگید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.