PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

خبرهــای خـــــــــــوب!!!!!!

خوب من هم گفتم بیام الآن چند تا خبر خیـــلی خوب بدم.


خبر 1 :


برنامه ی ترجمه ی کتاب 5 سی و نه سرنخ 3 هفته ی پیش تنظیم و برای مترجمان ارسال شد و الآن که ترجمه ی اون کتاب هم قطعی شد می نویسم!



کاور رو همینطوری الکی و با عجله و از سر بی کاری ، خودم درست کردم . کاور قطعی رو باز باید فاطمه زحمتش رو بکشه!



خبر 2 :


به زودی یک مدیر برای 39 سرنخ اضافه می شود که همتون هم اونرو میشناسید و ادامه ی این مجموعه به عهده ی ایشون هست.(دلیل اضافه شدن مدیر : خبر 3 )


و


خبر 3 :


من به زودی گورم رو از این وبلاگ گم می کنم و خیلی خیلی کم به این وب سر میزنم و از شرم خلاص میشید و میرم سر درسم.(کسی نبینم توی قسمت نظرات بگه خر خونه ها !!!! ) و ادامه ی 39 سرنخ رو گروه ترجمه ( + چند نفر جدید و - من ) ادامه می دند و من هم منتظر ترجمه های زیباشونم !!!


پ.ن: خوشحال نشید ها!!!!! حتما بهتون سرکی میزنم!


نظرات 16 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 01:43

سلاااااااام

چرا من هر وقت نیستم اینجا اینقد شلوغ می شه؟؟؟

امید تو جمع می گی که نتونم بهت بگم نه!کاور رو درست نمی کنم؟؟؟

درست می کنم.

اونی هم که تو ایمیل گفتی ایشالله فردا شب.

اوه راستی داشت یادم می رفت.دوقلو ها به خواهرتون تبریک بگین.ببخشید که دیر گفتم.

با ارزوی اینکه با پایان سال تحصیلی هنوز هممون هوش و حواسمون سرجاش باشه!!

JuPiTeR شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 01:57

ج.خبر1:هوررررررررا!!!!¡¡¡
ج.خبر2:اضافه شدن مدیر خوبه)فقط کیه؟؟؟؟دارم از فوضولی میمیرم)
ج.خبر3:کجا؟؟؟مگه من میزارم بری!!!ها؟؟؟؟تو****میکنی میخوای بری!!!!!)چه خر خون(

ج.پ.ن:شانس اوردی

نریمان شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 12:29 http://pioneer-group.blogsky.com

بهتر برو اون مدیر کیه باید به من اس کنی بعدشم خر خون رو که من باشم گزاشتی جیب کوچیکت

دوقلو ها شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 12:42

خرخووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننننن!!!!!!!!!!

OMID شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 13:17

دست همتون درد نکنه که به چیزی که گفتم گوش کردید و نگفتید خــر خون!

نریمان ، خودت هم بکشی من که نمی گم کیه که!!!

IT IS TOP SECRET !!!!1

همونطور موقعی که تو رو مدیر کردم ، به هیچ کس نگفتم!!

الآن هم باید صبر کنید که زمانش برسه!!!

نریمان بهت نمی گم و باید صبر کنــــی تا زمانش برسه و الکی هم زنگ نزن که بهت نمیگم کیه!!!!

ولی خوب همتون میشناسیدش.

دوقلوها ، من می خواستم فصل 4 و 5 رو برای بازخوانی بهتون بدم که گفتید نمی تونید دان کنید برای همین بهتون ندادم.

اگه می تونید دانلود کنید ، بهم بگید تا بقیه ی فصل ها رو شما بازخوان نهایی کنید. و از مدیر بعدی هم می خوام که شما رو بذاره برای باز خوان نهایی.

امید من یکی باید بدونم چون من هم اینجا مدیرم نمیشه که خوب خودت گفتی باید هماهنگ باشی به من باید بگی بعدشم امید خوان مدیر بعدی دیگه یعنی من این جا بوقم دیگه یعنی من برنامه ریزی بلد نیستم دیگه دستت درد نکنه واقعا که دستت درد نکنه باشه بهم میرسیم

JuPiTeR شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 14:05

از کجا نمیتونن دان کنن ؟؟؟؟؟
هرجا که میتونن بگن تا براشون آپ کنم.

OMID شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 14:07

نه میگفتند که نمیتونند دانلود کنند. نمیدونم الآن مشکلشون حل شد یا نه؟

JuPiTeR شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 14:09

آها!!یعنی مشکل از اینترنتشونه!!!

دوقلو ها شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 14:41

آره حل شد.دانلود منیجرمون قاطی کرده بود.
میگفتی میرفتیم از خونه فامیلای گرام دانلود میکردیم خو.
خیــــــــــــــــــــــــلی خوب میشه اگه بشه.دست این مدیرجدید مجهول درد نکنه.
ما میشناسیمش:
نازی؟؟
کیمیا؟؟
ژوپیتر هم که نیست...
فاطمه هم نیست...
کیـــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟

پ.ن:یعنی راحت شدیم گفتیم خرخون!این قدر که بقیه به ماگفتن...
خر خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننن!

دوقلو ها شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 14:49

مرتضی ما قراره فقط جمعه ها بریم اینترنت(دیکتاتوری مدرسه و والدین).تو هم میتونی بیای اینجا؟؟

OMID شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 15:21

قول نمی دم چون قضیه ی ما هم قضیه ی دیکتاتوریه. ولی سعی می کنم .

دوقلو ها شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 19:18

نریمان جان.آروم باش داداش ما.با ملایمت تر حرف بزن.خو الان اونو بستی به رگبار که !
حالا آقا امید شما هم هماهنگ باش دیگه!!!به ما نمیگی به نریمان بگو!!اونم مدیر اینجاست.باید بدونه.
مدیران گرامی دعوا نکنید زشته!

نریمان:چشم خوب چی کار کنم هیچی نمیدونه همین جوری یه چی واسه خودش میپرونه و چشم دعوا نمیکنیم

OMID شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 21:01

واااااااهههههههههه!!!!!!!!!!!!!!! نریمان چرا اینطوری می کنی؟؟؟؟؟؟؟ مگه تو میتونی ترجمه کنی؟؟؟؟؟ یا کتاب سی و نه سرنخ رو خوندی؟؟؟؟؟؟ من هم کارآموز رو نخوندم و خیلی راحت گفتم که اون کتاب به من ربطی نداره و تصمیمش با نریمانه!!!!!
هرکسی باید تو حوزه ی تخصصی خودش کار کنه!!
گفتم که 2 قلو ها یا هر کس دیگه ای !!!!!!!
تا دلتون می خواد هی بگید به من که مدیر کیه!!من که نمی گم و باید صبر کنـــید ولی اگه بخواین می تونید حدس بزنید.
فقط حدس اولتون حساب میشه و اگه حدستون درست بود ، برای کتاب 5 هم بازخوان نهاییتون 100% .
با اینکه الآن هم 100 % ولی بعد از حدستون 100 % تر میشه!!

اون کتابی هم که گفتــید:
همه جا ، 6 ساعت دنبالش گشتم.
فارسی رو که بی خیال ، خارجیش هم همشون پولی بود و اونهایی هم که پولی نبود ، به علت کپی رایت ، بسته بود.
ولی یک کتاب قشنگ براتون میذارم!!

نریمان:بله هم مییتونم ترجمه کنم هم سی و نه روخوندم مگه میشه نخونده باشم من تا جلد ۳ خوندم بشر در زمن من فرق میکردم اون موقع فقط خودت ودیر بودی الان من هم مدیرم باید به من هم بگی در زمن من میدونم مدیر کیه بگم اگه اره بگو تو نظظرات بگم

دوقلو ها شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 22:54

مرسی امید!
ولی جدی جدی رعایت کن دیگه.نریمان مدیره.باید باهاش هماهنگ کنی.
نریمان خودش هم فک نمیکنیم که این کارا رو قبول میکرد.ولی همین طوری هم شده بگو که جوری نباشه انگار مدیر دیگه همه کاره ست.به هر حال کار اصلی این وبلاگ فعلا" 39 سرنخ دیگه!
(ستاد تربیت مادربزرگ و پدربزرگ های آینده)

پ.ن:کیمیا؟؟؟

OMID شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 23:19

درسته 2 قلو ها!! مگه من نریمان رو مدیر کردم به شماها یا بقیه ی گروه گفتم؟؟؟؟ اصلا فکرش رو نکنـــــــــید که بگم!!!! بابا تا فردا یا حداکثر پس فردا صبر کنید تا فاطمه فصل 6 رو دستم برسونه!!!!!!
همراه با فصل 6 ، معلوم میشه مدیـــر کیه دیگه!!!!

فاطمه یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 08:56

بچه ها ببخشید که فصل رو دیر دادم.نزنین منو تو رو خدا!!!!

فصل رو تموم کردم دادم دست امید.


ببخشید که اینقده معطل شدین.

نریمان:نترس ما خوبیم نمیزنیمت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.