PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل چهارم کتاب چهارم سی و نه سرنخ

فصل 4 از این مجموعه با ترجمه ی یکی از بهترین مترجم هامون یعنی نـــازی و ویراستاری خودم ، برای شما آماده شده است. به در خواست 2 قلو ها،کمی متن رو گفتاری تر کردم.

امیدوارم همگی از این فصل خوششون بیاد.


تقدیمی های فصــل:


شــاعر


پــوریا


کاترینا


پایونیر


زهــرا سعیدی



دانلود فصــل 4



نظرات 39 + ارسال نظر
دوقلو ها دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:20

مــــــــــــــمــــــــنــــــــــــــــوــــــــــــنــــــــــــیـــــــــــــــــــم!!
به دل نگیرید چیزی از ما !! به دل بگیریدا از همین جا خفه تون میکنیم اونوقت یه عده دیگه بیمترجم و ویراستار میشن!!
واقعا" عذر میخوایم اگه کسی رو دلخور کردیم یا جوری بودیم که انگار میخوایم الکی گیر بدیم!! خدایی نمیخوایم ناراحتتون کنیم!!!!!!!!!!!!!خودتون که دیگه باید بدونید چه قدر همه تون رو دوست داریم!







OMID : کــی از شما چیزی به دل گرفت ؟؟ بگین خودم کلش رو می کنم !!!
نکنه من رو میگی؟؟؟؟؟
من چون شما ها رو خیلی دوست دارم ، همش دارم به حرفاتون گــوش میدم کــه!!!!

دوقلو ها دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:50

آخه دیدیم زیادی ایراد گرفتیم گفتیم نکنه تو و نریمان ناراحت شدید...
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون بابت همه چیز!!!!!!

فاطمه دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:53

خیلی خوب بود.مرسی.دوتا نکته

به جای سیر ماشین ها سیل ماشین ها صحیح تر نیس؟

من میگم که فقط صحبت هاشون عامیانه باشه متن کاملا نوشتاری باشه.


ببخشید که دوباره گیر دادم.

حیلی خوب بود.

دوقلو ها دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:55

فاطمه ما هم همونو گفتیم دیگه.متن که نمیتونه عامیانه باشه.
ما هنوز دانلود نکردیم چون نمیتونیم ولی صد در صد عالیه!!!

JuPiTeR دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:59

فصل چهار پرشین گیگ:
http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://pioneer-group.persiangig.com/39%20ClUeS/04%20-%20BeYoNd%20ThE%20GrAvE/39%20clues-book%204,Chapter%204.pdf

در ضمن لینک تست شده و کاملا سالمه اگه نتونستید دان کنید به نظرات پست قبل مرجعه کنید.

JuPiTeR دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 23:00

راستی یادم رفت.
ممنون بابت ترجمه

فاطمه دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 23:06

دوقلوهای عزیزم اولا اینکه متن کتاب هم میتونه کلا عامیانه باشه مثل کتاب جام جهانی در جوادیه.بعدشم چند جایی تو متن بود که به صورت عامیانه بود و از دست بچه ها در رفته بود.گفتم تا تو لینک کلی یاد ویراستارا و امید باشه که درستش کنن.


بازم مرسی

دوقلو ها سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 00:24

امیر : مرسی فاطمه خانوم که در مورد اون کتاب گفتی کنجکاو شدم ببینم چه جوریه.

شاهزاده.خاموش سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 02:44

درود

با تشکر فراوان به خاطر ترجمه دو کتاب (۳۹سرنخ) و (پروندهء دورگه ها)
ببخشید من شانسی این وبلاگ رو یافتم و یه سوال داشتم
این وبلاگ ادامه دهنده وبلگ پرسی۳هستش؟
و اگر هست،شما کتاب کارآموز رنجر رو ترجمه میکنید؟

البته میدونم سرتون شلوغه تا همینجا هم کلی زحمت کشیدید اما سوال پیش اومد برام
چون من وقتی کتابی رو شروع میکنمتا تهش نخونم یه حس بدی دارم

با تشکر مجدد برای زحماتتون
پرنس ناکتیز

دوقلو ها سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 09:06

یه سوال بچه ها: کسی کتابای آلکس رایدر از آنتونی هوروویتس رو خونده؟؟؟

شاعر سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 10:20

یک دنیا سپاس از همه عزیزانی که بی دریغ زحمت میکشن ،شرمندم کردین ، بازهم از همه سپاس گزارم و برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

نازی سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 19:38 http://pioneer-group.blogsky.com

من یه خواهشی دارم ...
من نمیتونم از پرشین گیگ و پیکوفایل چیزی دانلود کنم ...
میشه با 4شرد آپلود کنین ؟

نریمان:نازی جان من برات فایل ها رو میل میکنم فقط بهم بگو کدوم ها رو نتونستی دان کنی اون ها رو برات میل میکنم

نازی سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 19:51 http://pioneer-group.blogsky.com

خواهش منو در نظر نگیرین! درست شد!

نریمان : بهتر که درست شد

JuPiTeR سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 20:05

ا...؟؟؟؟؟
من آپ کردم
فصل اول:
http://www.4shared.com/office/1MGDC1h8/Ch_01.html
فصل دوم:
http://www.4shared.com/office/fo1Hr6yj/Ch_02.html
فصل سوم:
http://www.4shared.com/office/Z1cTATR7/Ch_03.html
فصل چهارم:
http://www.4shared.com/office/KvfvVT1a/Ch_04.html

JuPiTeR چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 01:13

قالب خوبیه!!!

دوقلو ها چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 09:26

این قالب قشنگ تره!!!

kimia چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 16:14

کسی نیست جواب منو بدههههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی تا این حد به درد نخور و اینام؟

نریمان: کیمیا تو چرا این جوری میکنی کو سوالت من نمیبینم جواب چی رو بدم کی کیه چی چیه باز من دو روز نبودم اینجا قاتی پاتی شد هی وای من چی کار کردم چی شد

kimia چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 16:23

من الکس رایدر رو خوندم ولی من که حساب نمی شم

kimia چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 16:29

اصلا من میرم خودکشی می کنم. بعد از مدت ها اومدم این جا می بینم خاک تو سرت کیمیا مردی برو گورتو گم کن

نریمان:نکنی از این کار ها سکته نده من رو اصلا تو این همه وقت کجا بود هان هان هان هان

MORTEZA-OMIDVAR چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:16

کیمیـــا؟؟؟؟؟؟؟
حــالت خـــــــوبــــه؟؟؟؟؟
بــــاز چــــی شده ؟؟؟؟؟

kimia چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:19

چرا جواب من رو نمی دید؟ حالم خوبه بعد از دو هفته اومدم این جا. جاتون خالی خیلی خوش گذشت. فردا هم می خوایم بریم با دوستام سینما تغییر حالت در لحظه رو دارین؟

نریمان:کیمیا من رو میخوای سکته بدی ایا خوب گناه دارم من دختر ا نیگا کن ها جواب چی رو بدم اخه بگو من جواب بدم

kimia چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:23

چطورین همه خوبین؟ قضیه این انجمن و اینا چیه من نمی دونم

نریمان:هیچی بابا این رو من هم نمیدونم خیر سرم اونجا مدیرم این کار ژوپیتر و امید من هیچ کارم این رو باید امید جواب بده

kimia چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:29

یک چیز نسبتا جالب بگم؟من جزو گروه مترجم 39 سرنخ 4 و 5 هستم ولی خودم هنوز حتی کتاب های 2و 3 رو کامل نخوندم
تازه آقا امید خان (یا خوان) من که هنوز خودکشی نکردم هنوز زنده ام باید تحمل کنیدبعضی وقتا یه هویی جوگیر می شم

نریمان:کیمیا مییدونم بعضی مواقع حس هویج بودن بهت دست میده ولی از دفعه یه بعد اینجوری نکن هر وقت اومدی یاهو یه پی ام بده کارت دارم

MORTEZA-OMIDVAR چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:34

سیـــــــــــــــــــــنــــــــــــــمـــــــــــــــــــا!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پـــــــــــــــــاشــــــــــو بــــــــــرو تـــــرجمه کــــــــن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پ.ن: حالا خوبه من خودم الآن دارم میرم باشگاه!!

ولی خوب 3 فصل رو ترجمه کردم!!

kimia چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:45

آورین آورین ولی من امروز مریضم الان هم میرم بخوابمهردا هم که میریم سینماو کلاس زبان هم دارم فردا پس امروز باید مشق های اون رو هم انجام بدمدر کل امروز اون پرونده رو احتمالا ترجمه می کنم و 39 سرنخ ها میرن تا جمعهانجمن رو نگفتین چیه ها

kimia چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:53

راستی امروز 5 سپتامبره!!!!! کتاب 4 مجموعه ی دوم 39 سرنخ باید دیروز میومده بیرون. اومده؟؟؟

نریا بندازم بگم راستی کیمیا زیاد نگران نباش من خودم کتابمان نمیدونم والا بزار یه نگران نباش من هم کتاب دو رو نصفه خوتدم سه رو هم کلا 5 تا فصل خوندم

nariman پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 10:19 http://pioneer-group.blogsky.com

سلام سلام سلام ببین امید چه کرده به قول بعضی ها اوللللا ترکونده ها امید دمت گرم قالب خیلی توپه حال کردم واقعا ماشالا ترکوندی ها توپ شده وب دمت گرم فقط این نظراتش یه ذره رو اعصابه که اون هم اقصیر منه

دوقلو ها پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 11:16

شانس رو دارید؟دانلود منیجرمون قاطی کرده،لپتاپ هنگیده،ADSL قطع شده، الانم داریم از خونه دختر عمه مون مینویسیم که ADSL اونم خراب شده!
ما موندیم و DIAL UP !!!

اونم بیخیال!نمیتونیم فصل 4 رو دوباره دانلود کنیم!!


کیمیا کتابای هشت و نه اون رو هم خوندی؟؟

نریمان:بچه ها نگران نباشین همه جا قطع بوده ماله من هم تازه درست شده

امیر مهدی پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 11:49

میدونم خیلی پر رویی که اینو بخوام اما میشه یکی بگه چطور این کتابی که لینکش رو نوشتم دانلود کنم؟؟
تولد خواهرمه میخوام براش دانلود کنم ولی بلد نیستم!این لینکشه:
http://uplod.ir/8mix8hqt8dqx/L.J._Smith__Aubrey_Clark_-__The_Secret_Circle_04_-_The_Divide.pdf.htm

ممنونتون میشم مثل همیشه!!

نریمان:ایجاد لینک مستقیم رو بزن بعد برو دان کن الان واسه زهرا کادو میزارم

امیر مهدی پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 12:06

تولد زهرا نیست.اون یکی خواهرم اسمش هدیه ست.زهرا ومن خردادی هستیم.
ممنون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من بیشتر از هدیه ذوق کردم!!!!!!!

MORTEZA-OMIDVAR پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 12:45

ماشالله امیـــــــر مهدی !!!!!!!
چنـــدتا خــــواهر داری ؟؟؟؟؟؟
ما گه یکی هم نداریـــم !!!!

MORTEZA-OMIDVAR پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 13:04

امیر مهدی ، این کتابی که توی همین قسمت نظرات لینکش رو گذاشته بودی ، رو دا کردم و 2 صفحه ی اولش رو خوندم و به نظر قشنگ می اومد .
چند جلدیه این کتاب ؟؟؟
این جلد چندشه؟؟؟؟

MORTEZA-OMIDVAR پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 13:10

ای بـــابـــا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این هم که خون آشامیه که !!!!!!!
آخه حیف نیست کتاب به این قشنگی اولش ، با خون آشام و اینها باشه!!!
تا حالا خودم کتاب های خون آشامی رو نخوندم ولی هرکی خونده گفته مضخرفه.

نریمان:امید تو بخون من بهت تضمین میدم قشنگه کی گفته همه کتاب های خون اشامی مزخرف هستن هان ؟؟؟؟

selena پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 15:10 http://atash2012.persianblog.ir

امیر مهدی ، هدیه از تو بزرگ تره؟ اگه هست از همین جا بهش تسلیت می گم!داشتن برادر کوچیک تر بد ترین چیز تو دنیاست! البته ناراحت نشی ها... اگه بهترین مرد دنیا هم برادر آدم باشه بازم همین حس وجود داره
(یکی از دلایلی که باعث میشه 39سرنخو دوست داشته باشم همینه که با امی در این مورد کاملا هم نظرم)
راستی امید همه ی ژانر ها خوب و بد داره و ضمنا سلیقه ای هم هست هیچ وقت به حرف بقیه گوش نکن من همین جوری کم مونده بود یکی از بهترین کتابای عمرمو از دست بدم
راستی کیمیا اصلا از این موضوع ناراحت نباش من روزی که برنامه ترجمه ی فصلا به دستم رسید تازه شروع کردم به خوندن صفحه ی اول کتاب اول این مجموعه
ضمنا من این کتابو (محفل اسرار 1) با ترجمه ی وب افسانه ها دارم کسی خواست بگه براش ایمیل کنم

selena پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 15:13 http://atash2012.persianblog.ir

این الکس رایدر چیه؟ کسی نداره بده؟

نریمان:من که ندارم

امیر مهدی پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 19:52

مرتضی جان!من دوتا دارم برا حدود هفت صد پشت همه کافیه!!!یه برادر هم ندارم همدرد باشیم!!!
selena خانوم؟؟؟؟؟؟ من چه بدیی به این دوتا کردم آخه؟؟
این قده خوبه یه خواهر بزرگتر از خودت باشه!! همیشه حرسش رو درمیاریم ما دوتا!!

زهرا اومد!!خدافظ!!

نریمان:راست میگه این قده حال میده حرس خواهر بزرگتر یا کلا خواهر رو در اورد با عرض معضرت هدیه خانوم و زهرا خانوم ولی راست میگه

زهرا پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 19:53

این کتاب خون آشامی نیست!جادوییه!

یه فاتحه بخونید برا امیر که میکشمش!!!!!!

نریمان:زهرا امیر رو بکشی همین جا میترکونمت دست به رفیق من نزنی ها دادا بیا من خودم باهات هم دردی میکنم من یه دونه دارم واسه ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰پشتم بسه

زهرا پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 20:17

ممنون واقعا"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شزمنده!!!دیر رسیدی کشتمش!!
بگو چه جوری؟موبایلش رو گرفتم ، لپتاپ رو هم کش رفتم ، فصل 5 سرنخ رو هم بهش نمیدم!! چه معنی داره بدون من میاد برضد خواهرا حرف میزنه؟؟؟

نریمان:چی چی کار کردی الان که هک شدی میفهمی که چه معنی داره اگر تا یه 15 دقیقه دیگه امیر مهدی اینجا نظر داد که هیچ وگرنه یه جوری هکت میکنم که دستگاهت تا یه هفته روشن نشه شنفتی نیگا کن ها داداشه من رو تک گیر اورده یا تا یه ربع دیگه امیر مهدی اینجا نظر میده یا گفتم چی میشه

زهرا جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 13:23

عمرا؛!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.