PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود کتاب اول سیپتموس هیپ

سیپتموس هیپ نام یک مجموعه است به قلم انجی سیچ که خیلی مجموعه ی معروفی است و خیلی از منتقدان و نویسندگان آنرا به عنوان هری پاتر 2 می شناسند.


کتاب اول از این مجموعه،افصـون(Magic) نام دارد.



خلـــاصه:

افصون نام اولین کتاب از سری سپتیموس هیپ و همچنین مدخل ورود ما به سرزمین جادویی و اسرار آمیز خلق شده در آن است. سیپتیموس‌هیپ پسر هفتم هفتمین پسر، در شب تولدش ناپدید می‌شود و قابله‌اش اعلام می‌کند که مرده‌است. همان شب سیلاس، پدر او، در برف‌ها به نوزاد دیگری برمی‌خورد که سر راه گذاشته شده‌است. دختری با چشم‌های بنفش. سیلاس دختر را مثل بچهٔ خودش بزرگ می‌کند. اما این دختر اسرارآمیز کیست و چه بر سر پسر سیلاس یعنی سیپتیموس آمده است؟




دانلود کتاب اول از پیکو فایل
دانلود کتاب اول از پرشین گیگ


نظرات 19 + ارسال نظر
MORTEZA-OMIDVAR جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 14:32

یک توضیحی بــدم.
چون باز هم بعضی از افراد درخواست کرده بــودند و نمی توانستند عضو بشوند،باز در هر 2 جا گذاشتم.

JuPiTeR جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 14:51

نقل قول:
امید:یک توضیحی بــدم.
چون باز هم بعضی از افراد درخواست کرده بــودند و نمی توانستند عضو بشوند،باز در هر 2 جا گذاشت
**
امید اونایی که عضو نیستن هم میتونن همه جا)بجز اونایی که مخصوص اعضاست(برن.
فقط نمیتونن در بحث ها شرکت کنن.
تشکر

JuPiTeR جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 14:59

راستی امید لینک های پرشین گیگی رو که تو تالار میزاریم؛وقتی میری توش میگه"صفحه مورد نظر یافت نشد"ولی همونا که اینجا گذاشتیم میرن داخل و خیلی راحت دان میشن
همچنین وقتی pioneer-group.persiangig.com میری هم مشکلی نداره.
فقط تو تالار مشکل داره.
این رو آقا پوریا باعث شد بفهمم.
اگه فهمیدی مشکل چیه حتما بهم بگو.
ممنون.

یه نفر جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 17:53

پس پرونده نیمه خدا چی شد؟

MORTEZA-OMIDVAR جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 18:02

جناب یه نفر،
داستان سوم را قرار بــود نگار ترجمه کنه که رفت مسافرت و نتونست کارش رو ارائه بده،همینطور فصول نگار برای 39 سرنخ هم لنگ در هواست ، ولی سعی می کنم به زودی به جز داستان سوم،بخش بعدی را قرار بدم.

نازی جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 18:13 http://pioneer-group.blogsky.com

سلام. امید لینکا خرابن؟ من چرا نمیتونم دانلود کنم؟

F جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 18:44 http://www.littlewriter.blogfa.com

ممنون من که خیلی با دن و امی حال می کنم . اگه کاراموز رنجر رو هم ترجمه کردید ما رو خبر کنید.
به ما سر بزنید.تا بعد

MORTEZA-OMIDVAR جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 18:57

نازی،لینک ها رو هم من و هم ژوپیتر ،یک بار دیگه چک کردیم و درست بود.

نازی شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 15:48 http://pioneer-group.blogsky.com

فک کنم به خاطر این آنتی ویروسه س که نمیتونم دانلود کنم ! اشکال نداره ! باس 25 روز صبر کنم

نریمان:من دان میکنم خرابه

selena شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 23:20 http://atash2012.persianblog.ir

امید چرا فصل 4و5و6 رونذاشتی؟ تازه 5 رو هم برای ویراست بهم ندادی!

MORTEZA-OMIDVAR یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 11:42

Selena من یک کم سرعت رو آوردم پایین تا برای فصول نگار یکی رو پیدا کنم،ولی هیچ کدوم از دوستام قبول نکردند.
کسی از گروهمون می تونه یک کم بیشتر ترجمه کنه؟

F یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 15:21 http://www.littlewriter.blogfa.com

اونی که رو جلدشه جینا نه؟!
مجموعه ی با حالیه من تا جلد پنجمش خوندم." سایرن " تو ایران یه خبیث هم اضافه کردن تهش.
ممنون بابت کتاب من از جلد سه اش دارم!

دوقلو ها یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 23:09

سلام بر تمام دوستان گل!
همینجا واسه همه چیز یه تشکر کوچیک بکنیم که تو این یه هفته که ما نبودیم سنگ تموم گذاشتید:
مــــــــــــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــونــــــــــــــــــــــــــ !

دوقلو ها دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 12:12

اممممممم....یه چیزی.تو فصل دو ی 39 سرنخ ابدول همون عبدول خودمونه.

دوقلو ها دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 13:09

و اممممممممم... ببخشید که میگیم.به خدا ترجمه و ویراستتون خیـــــــــــلی خوب بود،اما میشه جاهایی که دارن مکالمه میکنن رو کتابی ننویسین؟؟!!
بازم شرمنده!

نریمان:خوب دادا ابجی نمیشه که کتابه خوب باید اینجوری باشه شما برید کتاب کاغذی هم بخری همین جوریه ولی چشم من با امید حرف میزنم ببینیم چی میشه

دوقلو ها دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:27

حالا همه فک میکنن ما فقط میخوایم غر بزنیم. باور کنید فقط به این خاطر میگیم که دوست داریم اینجا بهترین باشه...
بازم عذر میخوایم اگه ناراحتتون کردیم

نریمان:سلام نه بابا خیلی هم نظرات خوب و سازنده ای میدید ممنون

JuPiTeR دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:48

سلام.
بچه ها کسی نغمه ی یخ و آتش رو میخونه؟؟؟
خودم که میخونم.
هرکی داشت دنبال میکرد حتما میدونه که سحر خانم ترجمه ول کرد و هیچ خبری از خودش نیست.
یه سری بر و بچ مثل همین بر و بچ خودمون تصمیم گرفتن که ادامه بدن.
الآن تا فصل هفتم جلد سوم تو وبلاگشون هست.
البته خیلی وقته شروع کردن.
ولی من خبر نداشتم.
همین یه ساعت پیش فهمیدم که دارن ترجمه میکنن کلی هم ذوق کردم.
در هر صورت گفتم گفته باشم به اونایی که نخوندن این کتاب مخصوص بزرگسالانه
اینم آدرس وبشون:
http://winterfell.mihanblog.com
تا بعد

JuPiTeR دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 20:00

راستی به اونایی که میگن لینک ها خرابه:
من همه ی لینک ها رو چک کردم درست بودن.
هم پیکو فایل هم پرشین گیگ
و همچنین هر کس خواست از لینک پرشین گیگ دان کنه با"صفحه مورد نظر یافت نشد"مواجه شد میتونه این لینک هارو
pioneer-group.persiangig.com
از اینجا دان کنه که کتابها هم دسته بندی شدن و برای کتابهایی مثل"سیپتموس هیپ"و اونایی که اینجا ترجمه نمیشه داخل قسمت other bookهست.
اگه بازم از اینجا نتونستین دان کنین مشکل از لینکها نیست.
با تشکر

محمد مهدی سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 23:37 http://dragonhunters.mihanblog.com/

سلام وبلگ تووووووووووووووووووووووپپپی دارید
خیلی تتتتتتتتتتتتوپ
من که شمارو پیوند کردم شما هم اگر خواستید (درصورت بازبینی وبلاگ من)
مرا پیوند کنید

نریمان:سلم ممنون چشم حتما لینکت میکنیم و چوب کاری میفرمائین توژی از وب خودتونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.