PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل سوم کتاب چهارم سی و نه سرنخ

این هم فصل زیبای سوم از کتاب 39 سرنخ به ترجمه ی فـــاطمــه.


تقدیمی های این فصل:


Nazli


نــازی


aaq


Irandokht


 m (منظورم مادریگال نیست ها!!!)


کاترینا و پایونیر



دانلود فصل 3 از پیکو فایل


دانلود فصل 3 از پرشین گیگ


پ.ن: حاشیه رو عوض کردم.حالا بهتر شــد؟؟

پ.ن2 : فصل 4 بــه زودی .....

نظرات 4 + ارسال نظر
JuPiTeR جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 14:22

عالی.
کادر ش هم خوبه

پ.ن:فقط اگه لوگو گروه رو بزاری بهتر نیست؟؟؟؟؟
اینم لوگوhttp://up.bndfilm.com/uploads/b6f1fd02331.png

شاعر جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 16:11

یک دنیا سپاس خسته نباشید

Nazli یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 00:58

ممنون از زحماتتون دوستون دارم
نریمان داداش گله کم پیدایی

نریمان سلام نه بابا هستم راستی اجی تو انجمن باید پست بدی و لایک بگیری که بتونی از چت باکس استفاده کنی و خواهش مکنم

Pioneer یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 14:18

سلام بچه های خوب این وبلاگ
دستتون درد نکنه و خسته نباشید. متاسفانه من الان نمی تونم دان کنم اما حتماً کارتون عالیه. ممنون که این قدر زحمت می کشید.
از این که فصلا رو هم تقدیم می کنین ... این کار خیلی خوبه. متاسفانه توی اون تالار گفتمان هم نتونستم وارد بشم که حتما مشکل از اینترنت خودمه. ان شاالله یکی دو ماه دیگه که سرم خلوتتر شد منم می آم و حسابی توماس ها از بقیه جلو خواهند افتاد.
بازم ممنونم و برای تک تک تون آرزوی سلامت و سعادت دارم .

OMID : خواهش می کنم !! ترجمه ی ما در مقابل ترجمه ی شما،هیـــچه!!
تقدیمی ها هم شاید یک کم بتونیم به خاطر ترجمه های خوبت ازت تشکر کنیم!
امکان نداره تـــوماس جلو بزنــه!!!!! اکات ها خیلی جلویند!!!!
ما هم آرزو داریم که هرجایی باشی شاد باشی و زود سرت خلوت بشه!!
نریمان:سلام پایونیر جان سلام خوبی من حرفی ندارم بزنم همه رو امید گفت در مورد اکات هم که گفت دیگه هیچی ولی فقط خوش حالم که اومدی و به ما سر زدی همین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.