PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود کتاب شاهزاده ی مریخ

این کتاب،کتاب اول مجموعه ی <جان کارتر از مریخ> است.

نویسنده ی این مجموعه ادگار بروگز است.

از همین کتاب اول این مجموعه یک فیلم سینمایی ساختند به همین نام که فیلمی فوق العاده قشنگ بود.

عکسی از فیلم:




پ.ن: میخواستم این رمان را فقط در تالار بگذارم،ولی چون فعلا بعضی از افراد قادر به عضویت نیستند،در هر 2 جا می گذارم.

داستان بر سر یک افسر سرکش سواره نظام ویریجینیایی است که به دنبال غار  طلای خود می گردد و به طور اتفاقی با یک ترن بر میخورد که آغاز ماجرا و انتقال او به مریخ هم از همینجا آغاز می شود.در آنجا او به دختری به نام دژا،برخورد میکند و متوجـه می شود که در همان زمان مریخ،در حال ......  



.......و او بــاید انتخابی سرنوشت ساز کند.......



من خودم از فیلم های تخیلی خیلی بدم میاد ولی این یکی هم داستانش خیلی قشنگ بود و اتفاقات مهیجی در طول داستان میافتاد و هم پایان جالبی داشت.


این کتاب ، به صورت PDF موجود نبود و من زحمــــــت کشیدم و به صورت HTML  دانلود و در Word ریختم و در آخر به PDF تبدیل کردم.


در ضمن همونطور که میدونید کتاب به زبان انگلیسی است.به دوستانی که انگلیسی بلدند،حتما توصیه می کنم که این کتاب قشنگ رو از دست ندند و نثرش هم اصلا سنگین نیست و حتی آسانتر از 39 سرنخ است.

و به عزیزانی هم که عشق فیلمند هم،توصیه می کنم این فیلم زیبا را که کمپانی دیزنی آنرا ساخته،از دست ندهند.


دانلود جلد اول


جلد 2 (خدایان مریخ)



و




جلد سوم(جنگ سالار مریخ)



و بقیه ی جلدها به زودی......


نظرات 11 + ارسال نظر
JuPiTeR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 14:29

هرکی مشکل عضویت داره بیاد بگه تا از مدیریت براش عضو بشم(فقط امروز)
اطلاعات رو اینجوری بنویسید
نام کاربری:
نام و نام خانوادگی:
ایمیل:
درباره ی من:(گروه تون رو انتخاب کنید)
آواتار:(دلخواه)
**
بعد از عضویت پس رو بهتون ایمیل میکنم

JuPiTeR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 14:42

لینک دانلود از پرشین گیگ در تالار قرار گرفت

JuPiTeR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 14:55

امید برام ورد پرونده ی نیمه خدا رو به ایمیلم میفرستی؟؟؟
کار دارم

Dimound پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 15:45

سلام
ممنون بابت کتاب
امیدوارم قشنگ باشه

MORTEZA-OMIDVAR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 15:48

ژوپیتر،کتاب حالا حالا ها تموم نمیشه.
نگار رفته مسافرت و بهم داستان 3 رو نرسو نده.

JuPiTeR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 15:49

نه قبلی هارو میگم

JuPiTeR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 15:51

دوتا عکس اضافه کردم
http://pioneer-group.vcp.ir/forum/thread-23028-5832.html

Dimound پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 15:55

من مشکل عضویت دارم اینم از مشخصات
نام کاربری:Dimound
نام و نام خانوادگی:مونا رستگار
ایمیل:Mona.rastgar@yahoo.com
درباره ی من:اکاترینایی
در آخرم مرسی

JuPiTeR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 16:00

dimound جان ایمیلت رو چک کن

m پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 20:09 http://armadora.persianblog.ir/

سلام
من می‌خوام عضو بشم.اما جایی برای عضویت ندیدم!
در ضمن این گروهی که گفتی چی بود؟
راستی حال پیونر چطوره؟
آخرسر نفهمیدم چرا وبلاگ رو بست؟

JuPiTeR جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 00:19

m:سلام
من می‌خوام عضو بشم.اما جایی برای عضویت ندیدم!
در ضمن این گروهی که گفتی چی بود؟
**
سلام
جا برای عضویت که تالارگفتمان اینجاست اینم آدرسشhttp://pioneer-group.vcp.ir/forum/
و گروه ها هم کاربر ها رو به 4 گروه ژانوس،توماس،اکاترینا و لوسین تقسیم کردیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.