PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل دوم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ

این هم دومین فصل از این کتاب:

مترجــم : خودم!

ویراستار : بازم خودم!

پ.ن:فاطمه ی عزیز،ببخشید که برای بازخوانی کتاب را برای شما نفرستادم.چون من 30 دقیقه ی دیگه باید برم بیرون و تا غروب نیستم.برای همین اگه برای بازخوانی می دادم، دیر میشد.


این فصل رو خودم 2 بار بازخوانی کردم و فکر نکنم که ایراد داشته باشه ولی اگه ایراد داشت بگید.


تقدیمی این فصل:


بلک دراگون

پوریا

فاطمه

کاترینا

پایونیر

 


دانلود فصل 2 از پیکوفایل

دانلود فصل 2 از پرشین گیگ

پ.ن: علاقه مندان به کتاب پیتر پن میتوانند این کتاب را به زبان انگلیسی از تالار گفتمانمان دانلود کنند.

پ.ن:علاقه علاقه مندان به کتاب سیپتموس هیپ میتوانند جلد یک این کتاب (افصون) را به زبان فارسی از تالار گفتمانمان دانلود کنند.



پ.ن:فصل سوم سی و نه سرنخ:بـــه زودی....

نظرات 31 + ارسال نظر
JuPiTeR سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 14:54

ممنون....عالیه

Dimound سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 15:05

سلام من میخواستم تو وبسایتت عضو بشم اما نمیدونم چرا هر وقت اطلاعاتو وارد میکنم و ارسالو میزنم برام میاد کد امنیتی صحیح نمیباشد باور کن شاید نزدیک به 10بار اون کادرو چک کردم اما همه رو درست وارد کرده بودم تو رو خدا یه کاریش بکن در ضمن من به امید این که میخوای کار اموزو ترجمه کی میخوام عضو وبت بشم لطفا نا امیدم نکنننننننننننننننننننن

نریمان:اون ترجمه نمیکنه ولی دوسته من میکنه

پوریا سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 16:07

مرسی

پوریا سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 16:09

راستی ممنون بابت تقدیم فصل
061

Nazli سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 20:05

تشکر فراوان

نریمان:خواهش فراوان قابل شما رو نداره

Nazli سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 20:30

نریمان جان نمی دونم چرا نمی تونم تو انجمن وبلاگ اژدها توی چت باکس چیزی بنویسم الان چند وقته اینجوری شده

نریماننازلی جان صفحه رو ری لود کن اگه نشد این جا بگو من به مانی بگم

JuPiTeR سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 20:57

نریمان:اون ترجمه نمیکنه ولی دوسته من میکنه

خو اونو برا دوست تو گذاشتم دیگه

نریمان:کدومو

JuPiTeR سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 22:15

نریمان:کدومو

پروژه های گروه pioneer...جلد چهارم مجموعه ی کارآموز رنجر )هنوز قطعی نشده( رو برای دوست تو گذاشتم.

پ.ن:راستی از کی شروع به فصل دادن میکنه؟؟؟

نریمان:فکر کنم جمعه سوپرایزتون کنیم فقط یکی فایل کلیه کار اموز 4 رو به من بده

selena سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 23:54 http://atash2012.persianblog.ir

omidایمیلتو چک کن

Nazli چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 00:06

نریمان جان همون کاری که گفته بودی انجام دادم ولی درست نشد

JuPiTeR چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 00:38

خب نریمان دو ساعت گشتم تا بالاخره پیدا کردم.)بعد از کلی عضو شدن و...(
برات تو پرشین گیگ آپ کردم.
جلد چهارم کارآموز رنجر به زبان اینگلیسی:
http://pioneer-group.persiangig.com/RaNgErS%20AppReNtIcE/04%20-%20ThE%20BaTTlE%20FoR%20SkAnDiA/04%20-%20Rangers%20Apprentice%20(The%20Battle%20for%20Skandia)-En.pdf

فاطمه چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 01:15

بابا کتابو رو وبلاگ رانیوس هس. کتاب انگلیسی اگه خواستین اول اونجا رو چک کن
اینم ادرسش
Ranius.loxblog.com

JuPiTeR چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 01:16

چک کردم هر دوتا لینکش خراب بود

شاعر چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 11:34

یک دنیا سپا برای از همه عزیزانی که بی دریغ زحمت میکشن کاش میشد هر کتابی که ترجمه میشه و تو تالار قرار میگیره اینجاهم برای دانلو بزارید سپاسگزارم

JuPiTeR چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 12:21

شاعر میگه:یک دنیا سپا برای از همه عزیزانی که بی دریغ زحمت میکشن  کاش میشد هر کتابی که ترجمه میشه و تو تالار قرار میگیره اینجاهم برای دانلو بزارید سپاسگزارم

***
شاعر جان کتابها اینجا ترجمه میشه اونجا قرار میگیره

نازی چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 13:52 http://pioneer-group.blogsky.com

سلام و درود و تشکر فراوان از همــــــــه !
یه سوال! ژوپیتر و امید ! منم مثل دایموند نمی تونم عضو شم ! آخه چـــرا ؟

JuPiTeR چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 14:01

نازی میگه:سلام  و درود و تشکر فراوان از همــــــــه !
یه سوال! ژوپیتر  و امید ! منم  مثل دایموند نمی تونم عضو شم ! آخه چـــرا ؟
**
خو کد رو درست نمیزنین

MORTEZA-OMIDVAR چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 14:06

نــه ژوپیتر. من هم امتحان کردم،گــــــــــــــیـــــــــــــــر الکی میده!!

نازی چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 14:51 http://pioneer-group.blogsky.com

خوب من الان میخوام این کتابه که گذاشتینش رو دان کنم باید چی کار کنم؟

نازی چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 14:56 http://pioneer-group.blogsky.com

امید ببین حرفای اون آخرا رو کتابی نوشته بودی و اینکـــه صفحه ی آخر :
دن فکر کرد: آه، اوه!
این او-او ئه!
همیــــــن !

نازی چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 15:05 http://pioneer-group.blogsky.com

امید این بخش نظرات خیلی بزرگه!
میتونی یه کار کنی که انقد رو اعصاب نباشه؟

MORTEZA-OMIDVAR چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 15:58

1-نازی چون تو عضو گروه ترجمه ای لینکش رو برات ایمیل می کنم.
2- منم منظورم همون بــود!!!!
3- من نمیدونم.نریمان این کار روکرد.
4-به جات عضو میشم و User Name و Pass word رو برات ایمیل می کنم و تو بعدا برو اطلاعاتت و رمزت رو ویرایش کن.

نریمان:امیدمن چه کاریو کردم لینک چی کیکیه چی شد الان من نفهمیدم راتی امید هر وقت تونستی بیا یاهو

OMID : نــه،خودمون،خـــــــدایی خودت فهمیدی که چی نوشتی؟؟؟؟

نازی چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 16:32 http://pioneer-group.blogsky.com

1-نازی چون تو عضو گروه ترجمه ای لینکش رو برات ایمیل می کنم.
2- منم منظورم همون بــود!!!!
3- من نمیدونم.نریمان این کار روکرد.
4-به جات عضو میشم و User Name و Pass word رو برات ایمیل می کنم و تو بعدا برو اطلاعاتت و رمزت رو ویرایش کن.
***
1.من لینکشو نمی بینم!
2.آره ولی مبهم بود! ایهام داشت!
3.باخشه!
4.اول اینکه من فقط چون از رمزه خوشم نیومد میخواستم عوضش کنم ولی به شما که اعتماد داریــم ! ولی کلا در هر صورت نمیتونم رمز رو عوض کنم ! آواتار هم نمی تونم بذارم!

MORTEZA-OMIDVAR چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 16:36

نــازی برو توی قسمت کنترل پنل کاربر،همونجا هم می تونی آواتار بذاری و هم رمز رو عوض کنی.

JuPiTeR چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 16:53

امید آپ کردم
کجا رفتی¿¿

aaq چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 23:02

منظورم از جنگولک بازی این قضیه ی گروه بندی بود

چند تا نکته می خواستم بگم :
1- در مورد جلد قبلی

یک جا (ص 106)یک اصطلاح داشت که ناتالی میگه

past go collect twi hundred dollars

گفته بودید جمله از یک آهنگ انگلیسی هست
ولی گمونم شتباه کردین

جمله از مونو پولی گرفته شده
گمونم ماله یکی از کارت های علامت سوالش هست
2-حالت حاشیه صفحات و کاور جلد جدید یک جوری من رو اذیت می کنه که عامل دافعه داره و تا یکم می خونم خسته میشه
بی زحمت یکمی ترکیب رنگش رو عوض کنید
3-چند تا عکس هست که می خواستم به خود جناب پایونر بدم ولی هی دست دست کردم الان براتون می زارمشون

OMID:
در مورد گروه بندی: مطالبی که در اون بحث ها قرار می گیرد،از خود سایت 39 سرنخ گرفته شده و خود سایت هم گفته که فقط اعضای این شاخه می توانند این مطالب را ببینند و من فقط می تونم شاخه ی اکاترینا را ببینم و بقیــه ی شاخه ها هم به زودی،یک مدیر خواهند داشت.
در مورد اصطلاح: من کلا در جریان نیستم.

در مورد حاشیه هم بـــــاید زرد رنگ باشد.

چون:
جلد 1 کاورش آبی بود و حاشیه هم آبی.
جلد 2 کاورش قرمز بود و حاشیه هم قرمز.
جلد 3 کاورش سبز بود و حاشیه هم سبز.
الآن هم جلد 4 کاورش زرد بود و حاشیه هم زرد.

ولی اگر زننده است،کمی تیره ترش می کنم.

ممنون.

JuPiTeR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 02:24

به اونایی که نمیتونن عضو بشن:
یه جایی(یادم نیست کجا)نوشته بود:با firefox برید عضو بشید(به خاطر کده)
*
من امنحان کردم جواب داد
در ضمن به بزرگ و کوچک بودن حروف دقت کنید
به حروفی مثل
Ss-Cc-Zz-Ww-Vv-Xx-Oo
دقت کنید

نریمان:ژوپیتر من هم نمیتونستم عضو بشم همیشه هم با فایر فاکسم حواسم هم به کوچیکی بزرگی بود بعضی وقت ها گیر بی خود میده

MORTEZA-OMIDVAR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 02:57

قهرمانی رئال رو به خودم و بقیه طرفدارانش تبریک می گم!!!!!!!

payam پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 14:01

سلام شما گفتین که خاطرات دورگه رو سوشا ترجمه میکنه من که به سایت رفتم هیچ اطلاعی در این مورد ننوشته بودن که ?

JuPiTeR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 14:07

نریمان:ژوپیتر من هم نمیتونستم عضو بشم همیشه هم با فایر فاکسم حواسم هم به کوچیکی بزرگی بود بعضی وقت ها گیر بی خود میده
***
من با دومین امتحان تونستم عضو بشم

پ.ن:آره بعضی وقتا گیر الکی میده

JuPiTeR پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 14:12

هرکی مشکل عضویت داره بیاد بگه تا از مدیریت براش عضو بشم(فقط امروز)
اطلاعات رو اینجوری بنویسید
نام کاربری:
نام و نام خانوادگی:
ایمیل:
درباره ی من:(گروه تون رو انتخاب کنید)
آواتار:(دلخواه)
**
بعد از عضویت پس رو بهتون ایمیل میکنم

حرف ژوپیت رو اصلاح می کنم:

خصوصیاتتون رو در درباره ی من بنویسید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.