PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل اول کتاب چهارم سی و نه سرنخ

و بـــالـــاخـــره!!!!!!!ترجمه ی کتاب چهارم سی و نه سرنخ توسط گروه PIONEER!!!!!!!و دومین هدیه ی دوقلوها!!!!


این کتاب فوق العاده هیجانی و زیبا هم،ترجمش آغاز شد!!!!!

ترجمه ی این فصل بر عهده ی خودم بود و قرار بود سلنا ویراستاری کنه که خبری ازش نشد!!!


این فصل تقدیم میشه به:


زهرا


امیرمهدی


کاترینا


PIONEER


ژوپیتر




نام این جلد:آنسوی گودال

نویسنده:جــود واتسون


تهیه ی کاور توسط فاطمه انجام شده:



دانلود فصل یک از پیکوفایل

دانلود فصل یک از پرشین گیگ

لصفا ما را در قسمت نظرات در مورد کیفیت ترجمه و ویراستاری مطلع سازید!!


ممنون از همگی!!!!



نظرات 8 + ارسال نظر
دوقلو ها شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:33

خدایــا!عمرا" اینو پیشبینی نمیکردیم! فوق العاده ست!
واقعا" ممممممممممممنننننننوووووووووننننننننننننننن!

OMID:قابل شما رو نداره!!!!

Ali.H شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:36

پرشین گیگ:
http://pioneer-group.persiangig.com/39%20ClUeS/04%20-%20BeYoNd%20ThE%20GrAvE/39%20clues-book%204,Chapter%201.pdf
از طرف jupiter بابت تقدیمی ها تشکر میکنم

OMID : علی ممنون از زحمتت.شما هم توی زحمت انداختیم!!

Ali.H شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:40

خواهش میکنم..این چه حرفیه

فقط تموم شد دیگه؟؟نه؟؟

نریمان:نه هنوز هست برو سایت رو ببین

Ali.H شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:44

بجای ایمیل شماره امیرحسین)jupiter(رو نوشتم.
گفت اگه فصل یا چیز دیگه ای گذاشتین بهش sms بدین به من میگه آپ میکنم

دوقلو ها شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:57

ببخشید ولی باید یه دور دیگه فصل رو ویرایش کنید.ضمیر ها و زمان بعضی از فعل ها اشتباهه.
ممنون!

OMID : نمیدونم چرا من جواب نظرات رو میدم پاک میشه؟؟؟ حالا نمیدونم به وسیله ی شخصی پاک میشه یا خودش خود به خود؟؟؟ به هر حال این جوابی بود که به نظرت داده بودم:

قرار بود ویراستاری فصل رو سلنا انجام بده.من هم فایل رو پریشب براش فرستادم ولی جوابی ازش دریافت نکردم.و برای همین مجبور شدم هم این فایل و هم پرونده ی نیمه خدا رو در عرض یک ساعت خودم ویراست کنم.برای همین شاید یک کم فعل ها خراب شده باشه.برای همین امشب یک نگاهی میندازم و لینک رو تصحیح میکنم.
ممنون از دقتت و امیدوارم این یکی جوابم توسط فردی پاک نشه!!!
************************
نریمان الان به امید میگم فصل رو برام میلکنه من ویرایش کنم

سوده شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 22:30

واقعا دستتون درد نکنه. ناراحت بودم که کتاب دیگه ترجمه نشه.

Irandokht پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 17:35

دستت درد نکنه .واقعا خوب سرکارمون گداشتیا.من یه مدت شدیدا درگیر بودم و فقط گاهی وقت میکردم سربزنم و کلا خیلی از اوضاع عقب بودم که یهویی خوردم به پست تعطیلی وبلاگ. نمیدونی چقدر غصه دار شدم با این وجود هر روز به پرسی 3 سر میزدم تا شاید فرجی بشه!!!!!!!!! تا امروز که ادرس اینجا رو تو وبلاگ رانیوس دیدم و ذوقمرگ شدم. به هر حال یکی طلب ما. ولی دستتون درد نکنه

نریمان:ایراندخت عزیز اگه نظرات رو میخوندی من و امید تو نظرات ادرس اینجا رو با خبرش زده بودیم به ما ها ربتی نداره

صدرا جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 20:10

دستت طلا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.