PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود بخش سوم پرونده ی نیمه خدا

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز.امروز من برای زهرا و امیر مهدی چند تا هدیه دارم.

اولیش رو الآن رو میکنم!!!

دومیش هم تا 10 دقیقه ی دیگه!!!

پ.ن:من خودم تا ساعت 18 بیشتر نیستم و باید برم باشگاه.تا اون موقع،هم چند تا هدیه میذارم و وقتی برگشتم به سوالاتتون جواب میدم.

بخش ســـه شامل:

1-داستان دوم: پرسی جکسون و اژدهای برنزی


2-مصاحبه با برادران استول


3- مصاحبه با آنابت


4-مصاحبه با گراور


این بخش،بخش پر صفحه ای بود.دقیقا 28 صفحه و همراه با کاور که زحمتش رو فاطمه کشیده بود و برای همین 1 مگ و خورده ای حجمش بود.



دانلود بخش سوم از پیکوفایل

دانلود بخش سوم از پرشین گیگ


امیدوارم همه از این بخش خوششون بیاد و علی الخصوص زهرا و برادر فوق العاده مهربانش، امیرمهدی،از کادوشون خوششون بیاد

نظرات 4 + ارسال نظر
Ali.H شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:17

سلام
jupiter گفت هر چی گذاشت رو آپ کنم و گفت به "امید"بگم پست رو ویرایش کنه
http://pioneer-group.persiangig.com/PeRcY%20JaCkSoN/ThE%20DeMiGoD%20FiLeS/ThE%20DeMiGoD%20FiLeS-03.pdf

Ali.H شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:19

راستی گفت تشکر هم بکن
ممنون

دوقلو ها شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:23

ممممممممممممننننننننننننننوووووووووووووووووننننننننننننن!
کلا" چیزی جزاین نمیشه بگیم!بینهایت ممنونننننننننننننننننننننن!

دوست یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 22:34

با بالایی موافقم ، فقط می شه تشکر کرد ، پس بینهایت ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.