PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

خــدا رو شکر!!!

اولندش بگم که:خــــدا بگم چی کارت نکنه امیر مهدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مارو کشتی از نگرانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دومندش که:ژوپیتر جان،از سلنا خبری نشد و من دارم ویراست می کنم و آخراشه!!!!!

صبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر بــــــــــــــــده!!!!!!!!!!!!!

سومندش که:قــــالب هم عوض کردم.

چهارمندش که:کادو های توپی تو راهه!!!!!

پنجمندش هم که:امیر مهدی،زهرا مرخص شد دیگه؟؟؟ اگه مرخص شد بگو که قرارمون ساعت 15/30 همینجا باشه.حـــله؟؟؟؟!!!


#به روز رسانی 1:چون زهرا از ساعت 17 میاد تو نت،ماهم قرارمون ساعت 17.

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر مهدی شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 14:31

مرخص نشده اما براش یه اینترنت جور میکنم که بیاد.
خدا منو چیکار نکنه؟؟؟ من که یا پیش زهرا بودم یا در بعضی مواقع خونه مامان بزرگم!اینترنت نداشتم به خدا!عذر خواهی هم کردم که!
معذرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــ !

امیر مهدی شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 14:33

این قالبو بیشتر میپسندم.ممنون!

Dark Lord شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 14:45

خدارو شکر
چیزیش نیست
مرتضی جان یه چیزی: من لینک کتاب 4 رو به زبان اصلی ندارم از کجا بیارمش؟ اگه میشه برام ایمیلش کن

JuPiTeR شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 14:48 http://WwW.BnDFiLm2.CoM

من دیگه واقعا رفتم.
امید اگه تا چهاردهم پرونده نیمه خدا تموم شد ورد ش رو برام ایمیل کن کار دارم
قالب هم قشنگه.
شاید جایی که رفتم اینترنت جور کردم.
تابعد

JuPiTeR شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 14:50 http://WwW.BnDFiLm2.CoM

کتاب چهارن 39 سرنخ:
http://pioneer-group.persiangig.com/39%20ClUeS/04%20-%20BeYoNd%20ThE%20GrAvE/04%20-%2039%20ClUeS%20(BeYoNd%20ThE%20GrAvE)-En.pdf
پ.ن:این دفعه واقعا واقعا رفتم

zahra شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 15:03

سلام
اول بگم که خوشحالم که حال زهرا جون خوب شده.امیدوارم زودی از بیمارستان هم مرخص بشه
نریمان من تازه جوابی رو که به نطرم(توی دو تا پست قبلی)دادی رو خوندم.من زهرا سعیدی نیستم.من زهرای دوران اژدهام
راستی خوشحالم که اینقدر فعالید و زود به زود پست میدید.امیدوارم همیشه همینجوری باشید

نریمان:
سلام خوبی زهرا جان خو من چی کارکنم زهرا زیاد داریم

امیر مهدی شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 15:07

زهرا ساعت 5 میاد تو وبلاگ.

نریمان:هورا امیر مهدی یه سوال زهرا رمان هم میخونه

زهرا شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:08

یه سلام خیلی خاص برای همه بچه های این وبلاگ!
اولا":من که نمیتونم درست حسابی تشکر کنم .هر چی بگم بازم حساب نمیشه! اما به هر حال :
ممممممممممممنننننننننننننننوووووووووووووووونننننننننننننن!
دوما":واقعا" شرمنده ام! امیر سر خود اومد اینجا این طوری عامل نگرانی شد . واقعا" خیلی ببخشید!
سوما": بازم مممممممممممممممممننننننننننووووووووووووننننننننننننن!

OMID : زهرا،این حرفا چیه دیگه؟؟؟؟ ما همه وظیفمون بود!!!
الآن که دیگه حالت خوبه خوبه دیگه؟؟؟؟
از هدیت خوشت اومد؟؟

نریمان: سلام زهرا جان خوبی یه سوال رمان هم میخونی

دوقلو ها شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 17:25

آره . رمان هم میخونم.
و مگه میشه از هدیه ام خوشم نیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییی عالیه!

dimound یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 13:13

÷سلام خسته نباشید بلاخره پرونده نیمه خداهم تموم شد یه درخواستی داشتم اونم اینه که اگه میشه واسه موبایل هم بزاریدش واقعا ازتون ممنون میشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.