PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

چی کار کنم؟؟؟؟؟

# به روز رسانی 1


سلام.مشکل مترجممون حل شد و هر 4 فصل رو ترجمه میکنه!!!


برای یکی از ویراستارانمون (Selena) هم یک فایلی ارسال کردم ولی هنوز جوابی ازش دریافت نکردم.(شاید هم هنوز ایمیل رو ندیده،اگه الآن داری این مطلب رو می بینی،حتما به ایمیلم جوابم رو بده)

حالا شما جای من بودید چی کار می کردید؟؟؟؟؟؟


پ.ن:از همین حالا دارم ازتون عذر خواهی میکنم که شاید بعضی از فصل ها،به موقع دستتون نرسه که امیدوارم همچین چیزی پیش نیاد.


پ.ن 2: هنوز خبری از زهرا به دستمون نرسیده.


نظرات 6 + ارسال نظر
payam جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 21:36

mamnun az zahamatetun ye pishnahad dashtam bad az tamum shodan in ketab chera ketab khaterat dorage ke ye hafte ham pishtar nayumade ro tarjome nemikonid ya age mikhain ye nazarsanji bein in ketab va ketab va39sarenakh begzarin mamnun az zahamatetun ye

OMID : پیام جان در رابطه با نظرت باید بگم که وبگاه ادبی سوشا قصد ترجمه ی کتاب خاطرات دورگه را دارد.
ممنون.

Dark Lord شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:13

جواب منو برا مترجمی ندادیا

نریمان:دارک لرد عزیز بهت میل زد اگه نیومده بگو دوباره میفرسته

**********************************
OMID:دارک لرد عزیز شرمنده!!!من عقب تر رو نگاه کردم و تازه فهمیدن اونی که براش ایمیل زدم،بلک دراگون بود!شرمنده و برات همین الآن ایمیلی فرستادم.

امیر مهدی شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 10:18

ببخشید که خبر ندادم!

نریمان:خواهش میکنیم اقا

شاعر شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 10:27

با سپاس فراوان خیلی خوشحال شدم حال زهرای عزیز خوب شده برای همه آرزوی تندرستی و موفقیت دارم

Nazli شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 12:06

سلام دوستان
خدا راشکر که حال زهرای عزیز خوب شده منم خیلی نگران بودم امیر جان خدارا شکر قلت سالم برگشت برای دوقلوها خیلی سخته که مریض شدن قلشون راببینن امیدوارم همیشه سالم وسرحال باشید دوستتون دارم از دست دکترها هم ناراحت نباشین باید همه ازمایشها را انجام بدن تا علت بیماری رابفهمن علایم فاویسم هم شبیه هپاتیته ولی با ازمایش خون میشه اینها را از هم تفکیک کردمن سنگ دکترها را به سینه نمی زنمها ولی خودم با هردو بیمار هپاتیت و فاویسم سر وکار داشتم من پرستارم

امیر مهدی شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 13:16

آخ گفتی nazli خانم!من و زهرا زیاد به هم نزدیک نیستیم ولی به هرحال دوقلوییم دیگه. خونه خیلی خلوت میشه اگه یکی مون نباشه.
با دکتر ها مشکل نداریم (بابا و مامانمون هردو دندانپزشکن دوست های دکتر زیاد دارن) اما آخه همچین با اطمینان میگفت هپاتیته که در جا سکته کردم!تازه نتیجه آزمایش رو هم دیده این جوری شده:.
ممنون از همه بچه ها!خییییییییییییییییییلی دوستتون دارم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.