PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دریافت بخش 2 ترجمه شده ی پرونده ی نیمه خدا+سخنی در مورد 39 سرنخ

سلام دوستان.همونطور که قول داده بودم،فایل امشب آماده شد!!

برید توی ادامه یمطلب که کلی حرف هست.

این هم بخش 2 ترجمه شده ی پرونده ی نیمه خدا که برای دانلود میذارم.لینکش از پیکو فایل هست.چون مثل این که طرفدار بیشتر داشت.



دانلود بخش 2 از پیکو فایل

دانلود بخش 2 از پرشین گیگ


21 صفحه هست و با حجمی خیلی کم و کیفیت بالا برای دانلود،توی وب گذاشتم.

زحمت ترجمه داستان یک رو فرزان رحمانی و ویراستاری آنرا هم فرزان رحمانی و خودم،انجام دادیم.کیفیت ترجمه ی دوستمون عالـــــــی بــــــــود!!! خود دوستمون هم ویراست کرده بود،فقط چند تا اصطلاح و اسم یک خدا و چند مورد پاورقی به آن اضافه کردم.

مصاحبه ها هم،زحمت نازی بود و ویراستش هم برعهده ی من بود.کیفیت ترجمه ی نازی هم عالــــــی بود!!! ولی خودش ویراست نکرده بود و برای همین نیاز به ویراست داشت.چند تا پاورقی اضافه شد و چند تا جمله هم روونتر شد.

باز هم از این 2 مترجم،تشکر میکنم.دیگـــه باید قسمت نظرات رو بـــرای این 2 تا بترکـــونید دیگه!!!


در مورد کتاب چهارم 39 سرنخ هم باید بگم که برنامه ی آن دست اعضای گروه قرار گرفته و به اون گروهمون 3 نفر اضافه شدند.

2 مترجم:ســـارا،Justin

2 ویراستار:Selena و OMID(خودم!)


ایشالله به زودی اون هم توی وب قرار میگیرد.


فعلا برید داستان رو دانلود کنید و بخونید و حالشو ببرید!

نظرات 18 + ارسال نظر
JuPiTeR چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 22:26

هم اولین نفر دان کردم هم اولین نفر نظر میدم
ممنون از فرزان
ممنون از نازی
و ممنون از مرتضی

justin چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 22:27

سلام امید جان.چه طوری؟ انگار وبلاگ زدی.کتاب هم ترجمه میکنی. اومدم بگم من هم هستم.مگه میشه من کمک نکنم؟نامردم اگه بچه ها یه فصل از این کتاب را با ترجمه من نخونن. خلاصه این که تماس بگیر باهام.

OMID:بابا Justin!!!!تو کجا بودی؟؟؟؟ دیدم کم پیدایی!!!!!

برنامه ی کتاب 4 رو دیشب برای بچه ها زدم!!!!اگه دیروز میومدی خیلی خوب میشد!! ولی الآن هم که اومدی،عالیه!!
گروه ترجممون خبر داشته باشید که برنامه ی ترجمه تغییر میکنه!!! امشب سعی میکنم براتون برنامه رو بفرستم!!
ممنون.

JuPiTeR چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 22:34 http://WwW.BnDFiLm2.CoM

ا....؟؟؟؟امید مگه قرار نبود هر دوجا آپ کنی
خودم آپش کردم
پسوردش رو عوض کن اگه نه بازم آپ میکنم

http://pioneer-group.persiangig.com/PeRcY%20JaCkSoN/ThE%20DeMiGoD%20FiLeS/ThE%20DeMiGoD%20FiLeS-02.pdf

OMID: ژوپیتر، آپ کنی تازه ممنون هم میشم!!

JuPiTeR چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 22:38 http://WwW.BnDFiLm2.CoM

ا..؟؟؟
پس پست ویرایش کن!!!

ویرایش کردم.

JuPiTeR چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 22:42 http://WwW.BnDFiLm2.CoM

JuPiTeR چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 22:44 http://WwW.BnDFiLm2.CoM

فعلا که هشت نفر از دانلود کردن و دو نفر نظر دادن

justin چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 22:48

امید آنلاینی؟ راستش نمیخوام از همین اول اذیت کنما ولی باور کن خیای بدبختم.اگه میشه تا 15 شهریور به من ویراستاری بدین و بعد از 15 ام ترجمه. خیلی پررو و بیشعور و مزخرف و تنبلم.ولی 11-14 یه سری مسابقات دارم.قول میدم که بعد پار 15ام جبران کنم.خیلییییییییییییییییییییی شرمنده امممممممممممممممممممم .خیلیییییییییییییییی .منو ببخش

نریمان:سلام خوبی جاستین جان سلامتی ویراستار زیاد داریم ولی چشم سعی میکنیم فصل ها رو تقسیم کنیم یه جوری چشم
******************************************
OMID:برنامه رو برات فرستادم.فصل ها رو سعی کن از الآن یک کم هم که شده ترجمه کن.
ممنون

نازی چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 22:51 http://pioneer-group.blogsky.com

آقا من رسما شرمنده ام! باور کن ویراست کردن چیزی که خودت نوشتی سخته! من حاضرم ممال هر کیو بخوای ویراستاری کنم ولی مال خودم نمیشه چون از رو غلطام بدونه توجه رد میشم! شرمنده حساااااااااابی!
با تشکر از تک تکمون!

نریمان:سلام دشمنت شرمنده نتونستی ویراست کنی بفرست به ایمیل من من ویراست کنم بعد تو بده به امید این هم ایمیلم n.anoushfar@gmail.com
**********************************
ممنون از نــازی عزیز!!! کارت فوق العاده است!!!

justin چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 22:53

این ورژن ویرایش شده ی نظر بالاست:



امید آنلاینی؟ راستش نمیخوام از همین اول اذیت کنما ولی باور کن خیلی بدبختم.اگه میشه تا 15 شهریور به من ویراستاری بدین و بعد از 15 ام ترجمه. خیلی پررو و بیشعور و مزخرف و تنبلم.ولی 11-14 یه سری مسابقات دارم.قول میدم که بعد از 15ام جبران کنم.خیلییییییییییییییییییییی شرمنده امممممممممممممممممممم .خیلیییییییییییییییی .منو ببخش




نگاه کن.تو دو خط هم صد تا غلط دارم.

نریمان:سلام بعد تازه میخوای ویراست هم بکنی خوب حالا فعلا که امید جواب من رو هم نمیده ولی برادر گفتم که مترجم لازم داریم ویراستار نه راستی جاستین داداش یه سوال میتونی کار اموز 4 رو ترجمه کنی یا نثرش برات سنگینه؟؟

payam چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 23:38

دست گلتون درد نکنه این کده رو فقط حذف کنید تعداد نظرات چند برابر میشه ((:

OMID:من نمیدونم چی جوری میشه کد رو حذف کرد،اگه میدونی بگو.
نریمان:سلام خواهش میکنم وظیفه ست این کد رو هم نمیشه برداشت چون ماله مسائل امینیتیه خود بلاگ اسکای هست

نازی پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 00:01 http://pioneer-group.blogsky.com

امید آخرای صفحه ی 10 رو چک کن.

امید:چک کردم.چی شده؟؟
نریمان:سلام امید من هم میخواستم بهت بگم این جمله دوبار اومده:اسب ها از بینی شان آتش بیرون میدادند هال حد اقل ویراستاری میکنی جای من یه ذره دقت کن که اینجوری نشه

small پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 00:15

خیلی ناراحت شدم.بی خبر گذاشتین رفتین.
ولی هرجا برین پیداتون میکنم.

نریمان:سلام خوبی خوشی سلامتی ما کی بیخبر گزاشتیم رفتیم هم من هم امید تو جفت پست های پرسی3 ادرس اینجارو داده بودیم

JuPiTeR پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 00:58 http://WwW.BnDFiLm2.CoM

نازی:امید آخرای صفحه ی 10 رو چک کن.
پاسخ:
امید:چک کردم.چی شده؟؟
***
این جمله دوبار اومده:اسب ها از بینی شان آتش بیرون میدادند

JuPiTeR پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 01:30 http://WwW.BnDFiLm2.CoM

ام...ببخشیدا ولی
mist رو یه بار تو اولای صفحه نه "مه"و یه بار تو آخرای صفحه ده"میست"ترجمه کردین.

بازم ممنون از این بخش)فصل؟(

امیر مهدی پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 09:29

بچه ها!زهرا حالش بده!بیمارستان بستریه!دعاکنین!!!!

چی

Dark Lord پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 17:04

خیلی عالی دارید جلو میرید
دمتون گرم

نریمان:الان تابستون گرممون میشه خو ولی باز هم ممنون

کاترینا پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 17:13

بچه ها دستتون درد نکنه.
خیلی عالی بودند.
اما اگه از فونت میترا برای فارسی استفاده کنین خیلی خوش فرم تر میشه. فونت میترا با سایز 14 یا 16 که همون فونتیه که پایونیر برای کتاباش استفاده می کرد.
ترجمه ها هم خیلی خوب بودند. فرزان، نازی مرتضی و بقیه دستتون درد نکنه.
بازم می گم کارتون حرف نداره. ما منتظر جلد چهارم 39 سرنخ هستیم. می خوام ببینم این دن و امی چطور حال این ناتالی و ایان رو می گیرن.

نریمان:سلام خواهش میکنم نظر لطفته چشم حتما همین کار رو میکنیم
***************************************************
OMID:فونت میترا رو دنلود کردم و در بقیه ی بخش ها از این فونت استفاده میشود.ممنون از راهنماییت.

امیر جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 14:31

تشکرمی کنم بابت همه زحمت هایی که می کشید وبرای زهرا از خدا سلامی می خواهم واز تمام مترجمین خواهش می کنم کتاب چهارم سی ونه را شروع کنند

OMID: چشم امیر آقا. سعی میکنم هرچه زودتر فصل 1 رو بذارم و لی الآن هممون عجیب تو فکر زهراییم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.