PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

اطلاعـــــــیه

سلام.امیدوارم که اون سه بخش اول"پرونده ی نیمه خدا"،مورد پسندتون بوده باشه.برای ترجمه ی جلد چهارم 39 سرنخ به یک چیز احتیاج داریم.یک مترجم.به جز اون گروهمون،کسی هست که بخواد ترجمه کنه؟

اگه کسی هست،اسم خودش+ایمیلش رو در قسمت نظرات بگذاره.


ممنون از همراهیتان.

نظرات 5 + ارسال نظر
black dragon دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 15:26

من پایه ام

مرتضی: MR.black dragon ایمیل خود را چک کنید و به من اطلاع دهید.
بسار ممنون از داوطلب شدنتان و مطمئنم که کمک بزرگی خواهد
بی زحمت 3 خط اول فصل 4 رو برام بفرست. این تسته!!

من دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 17:56

سلام
من هم پایه ترجمه ام ، خوشحال میشم کمک کنم

یک ایمیل فرستادم که هرچه سریع تر جوابم رو بده.اون 5 خط رو بکن 3 خط! برای اینکه زود تر تموم بشه.
ممنون.

selena سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 03:02 http://atash2012.persianblog.ir/

من اصلا زبانم خوب نیست اما برای کارای دیگه پایه ام مثل تایپ و ویراستاری و هرچی دیگه که لازم باشه
ضمنا منو فقط به اسم سلنا بشناسید نه چیزه دیگه ای
امید عزیز در خواستت رو توی وبلاگ پرسی3.میهن بلاگ دیدم اما گفتم این جا جواب بدم بهتره

OMID:به زودی تماسی با شما در مورد ویراستاری گرفته خواهد شد.

************************************
نریمان:خوش اومدین و از اینکه به ما لطف دارید و برای کمک به ما اعلام امادگی کردید خیلی ممنونم ولی تا امید نیاد و یه مشورتی با هم نکنیم نمیتونم بهتون جواب قطعی بدم

selena سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 03:03 http://atash2012.persianblog.ir/

به منم یه سری بزن(البته نه خیلی محکم)

محمد reza شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 15:04

منم می خوام کمک کنم

نریمان:سلام خوشحال میشیم فقط یه سوال برا ترجمه یا ویراست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.